misschien ook een idee voor jou? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
misschien ook een idee voor jou? 

Moet er wel bij zeggen dat ik zoiets nooit meer zou doen! Op het moment zelf was ik lekker bezig, maar daarna was ik heel moe en heb ook erg weinig genoten van de keuring zelf
Cowgirl83 schreef:dat was ook het eerste dat in mij opkwamIk begrijp niet goed dat er op bokt zo'n issue gemaakt wordt van het rijden zonder cap, omdat je ook van het braafste paard kan vallen. Maar zwanger paardrijden, dat moet dan wel kunnen, want het paard is braaf genoeg. ...

Rianneke schreef:Toen ik 36 of 37 weken zwanger was heb ik mijn fokmerries en hun veulens nog gewassen en gevlochten voor de nationale keuring

heb ik ook nog aam zitten denken maar vond dit ook super gaan._nvds schreef:Ik zou noooit rijden als ik ooit zwanger zou worden.
Je eigen kindje dood .. en nog wel je eigen schuld. nee bedankt
rainbow dat laatste! Urielle schreef:Dat soort acties vond mijn vk nou juist weer veel gevaarlijker. Vallen van een paard moest normaal wel kunnen zonder schade aan de beebs, maar een trap in mijn buik moest ik echt niet krijgen. (of bijv. bij een fietsongeluk een stuur in mijn buik etc.)