Ramzes is back!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CrazyIris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-13 19:21

Vandaag ging het goed! ik kreeg zijn singel weer eens van de eerste keer op het 3e/4e gaatje, hopelijk is dat zaterdag ook. Zoals ik zei ging ik een foto van een maand geleden posten en één van vandaag :)
Deze is van 14/9
Afbeelding

Deze zijn van 8/10
Afbeelding
Afbeelding

deze van vandaag (21/11)
Afbeelding
Afbeelding

Zien jullie al iets van verbetering?

Moos99

Re: Ramzes is back!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 20:18

Het rijden ziet er een heel stuk beter uit! Hij is meer voorwaarts en tilt zijn benen wat meer op. Er is nog veel te verbeteren maar je bent op weg en dat is al een super begin. :) Heel goed dat je de slof er af hebt gehaald en bent gaan longeren. Ik geloof dat je best nog wat kan bereiken als je er genoeg tijd in steekt. Gewoon zorgen dat die kilo's er af gaan, dan zal hij nog beter kunnen lopen. Zoals anderen ook al aangaven ga lekker naar buiten kilometers maken. In ieder geval heel goed bezig en ga zo door. :)

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 21:17

Ziet er toch al goed uit, ik vind dat je toch wel ziet dat hij een beetje is afgevallen.
Ik las hierboven dat je niet graag alleen met hem buiten gaat rijden, is het geen idee dat je aan de hand met hem gaat wandelen? Zo kan je ook af en toe stukjes draven, en dat is ook fijner dan altijd maar in de bak sjokkelen :)

CrazyIris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-13 21:43

Even ter vergelijking van een paar jaar geleden: toen werd er bijna elke dag mee gereden denk ik Afbeelding hij is dus altijd wel al dik geweest... :(

daisyjazz

Re: Ramzes is back!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 21:50

mmm dat is een uhm... flinkje jongen :D ik kan je niet echt meer tips geven ofzo .. al moet ik wel zeggen dat ik die eigenaar nogal vreemd vind ... als je zelf zware obesitas heb ga je toch ook niet denken mmm beetje minder eten en dan gaat het wel over ?! nee dat werkt natuurlijk niet alleen zo ;)
maar ik vind het knap van je ! ga zo door en ik wens je veel succes en misschien de enige tip die ik kan geven die nog niet 20 x genoemd is : geniet er ook een beetje van ! je kan rijden en bezig zijn met een paard ! dit is natuurlijk al een soort bevoorrechting :D dussss geniet !!