Poetsen is getuttel, great
Ga zo door!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Koortje schreef:Je reageert maar hoe je wil, ik ga mijn mening niet verduzelen om een smerig paard de hemel in te prijzen omdat dat beter in jouw straatje past.
Barb schreef:Ik sluit me bij de rest aan over het poetsverhaal, ik vind dit ook geen goeie reclame voor een instructrice.
Idd een weke rug, waarom nu al met sporen en wat een gigantische pianohandjes
Angelique18 schreef:Daar is Orientje.. Ziet er opzich wel goed uit he.. Alleen op 1 foto zit ze wel op t verkeerde been.. *foutje*.. Volgens mij gaat t wel oke he met rijden.
Ben er niet meteen helemaal weg van, maar wie weet hoe hij er over een poosje uit ziet. Over een poosje dus weer foto's plaatsen Stef!
maar wel over die van mijn instructrice
)
) 
Summertje schreef:Volgens mij kan niemand ook lezen hier
Maar ja dat terzijde..
Leuk paardje om te zien, zit volgens mij wel wat Fries doorheen denk ik

Koortje schreef:Je hebt ook altijd je antwoord klaar op alle kommentaar he...
Een paard hoort hoe dan ook geborsteld te zijn voordat je gaat rijden, dat is gewoon zo. Geen tijd? Dan maar korter rijden, jammer dan. En al gaat hij rollen, nou dan is een borstel erover kwestie van een minuutje. En dan heb ik het nog geen eens over een fatsoenlijke poetsbeurt, dat zal dan ook wel eens per jaar zijn als ze geen tijd heeft!![]()
Wat een gezeik zeg, ga jij even gezellig je paardje zandkorrelvrij zitten maken ipv over dit soort dingen te vallen.