Is leuk voor beide, heeft hij ook wat te zien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
essie_blue schreef:TamaradB schreef:Wat een braaf paard dat hij gewoon blijft lopen. Die van mij was met z'n zere lijf gaan stuiteren tot ik op de grond lag.
Voel je je nou echt beter na het geven van zo'n reactie?
Ik bedoel dit niet onaardig, en niet specifiek tgen jou maar ook tegen anderen die zulke nutteloze reacties plaatsen.
Iemand kan van zo'n reactie ontzettend over de toeren raken.. Gelukkig worden er ook nuttige tips gegeven.
Ts doet haar best en ziet nu ook in dat ramzes kreupel loopt en dat dat zo niet kan.
Al denk ik dat een dieet al behoorlijk zal helpen haha. Wie weet is hij dan wat minder stijf, zal er nu alleen stapritjes mee maken, dat werkt goed tegen eventuele stijfheid.
DonCamillo schreef:Even voor de duidelijkheid (vooral richting de eigenaresse, want die weet er blijkbaar niet zo heel veel van): het paard is rechtsvoor kreupel.

essie_blue schreef:TamaradB schreef:Wat een braaf paard dat hij gewoon blijft lopen. Die van mij was met z'n zere lijf gaan stuiteren tot ik op de grond lag.
Voel je je nou echt beter na het geven van zo'n reactie?
Ik bedoel dit niet onaardig, en niet specifiek tgen jou maar ook tegen anderen die zulke nutteloze reacties plaatsen.
Iemand kan van zo'n reactie ontzettend over de toeren raken.. Gelukkig worden er ook nuttige tips gegeven.
Ts doet haar best en ziet nu ook in dat ramzes kreupel loopt en dat dat zo niet kan.
Al denk ik dat een dieet al behoorlijk zal helpen haha. Wie weet is hij dan wat minder stijf, zal er nu alleen stapritjes mee maken, dat werkt goed tegen eventuele stijfheid.
Citaat:Ja, ik voel me oprecht beter, ik ben niet uit op kwetsen, maar wel op raken, vooral omdat de TS zegt dat 'zij er ook niks kan doen omdat het haar paard niet is'. Ze kan en mag er moreel gezien niet meer op gaan zitten. Doodzielig. Dus ze kan er wél wat mee doen. Nuttige tips bestaan niet bij een paard dat zo kreupel is. De enige tip is; niet meer op gaan zitten (en de hele buts erachteraan natuurlijk, DA enzovoort). En ik wil dat TS in ziet dat het paard ONGELOOFLIJK braaf is, en dat mijn paard het echt niet zou toelaten.

)