tamaramt schreef:pffff... wat een vermoeiend topic.
Je vraagt om tips en er worden tips genoeg gegeven maar je komt alleen maar met en en en
Je paard is pas 3,5 jaar!!! Laat het paard eerst lekker aansterken en ga thuis gewoon af en toe ff recreatief en licht met haar aan het werk.
Je hebt alle tijd toch; waarom alles zo gehaast willen doen?
Mijn paard heb ik gekocht toen ze 4 jaar en 9 maanden was en was toen pas net 3 maanden zadelmak en erg groen.
Ik heb haar het eerste jaar maar 3/4 x p week 20/30 min gereden en ben pas na ruim een jaar toen ze al 6 jaar was pas voor de 1e keer gestart.
vervolgens rijd ik nu alle klasses zo ver mogelijk uit qua wp.
Geef je paard de tijd en jezelf ook en doet niet zo eigenwijs met alle goedbedoelde tips!
En idd leer te werken met hoofdletters, punten , komma's en minder spelfouten! Dat maakt het lezen van je berichten een stuk duidelijker.
Ik dacht dat hier ging om een heel jong persoon maar volgens je profiel ben je al 19, zou fijn zijn als je je daar ook naar gedraagt toch!?
Veel succes ermee
bedankt voor tip maar ik ben niet overhaast en heb zeker allen tijd. Maar alles is gewoon in overleg met ouders en me instuktiese. en die der ook nog eens allen knoppen op zet voor me.
Laatst bijgewerkt door xxpaaardje op 21-08-13 18:43, in het totaal 1 keer bewerkt