En goed dat je de tips zo goed aan neemt, zie je vaak anders 
Zoals veel mensen al zeggen, is het 1 en al spanning. Volgens mij trek je ook een beetje aan de teugels om hem naar beneden te krijgen, klopt dat?
Je maakt je rug heel erg hol en gaat met je bovenlichaam naar achteren zitten. Probeer een rechte rug te houden, en je schouders , heupen en hakken in 1 rechte lijn. Zon holle rug is slecht voor je rug, heb je ook wel eens last van je onderrug na het rijden? je hakken zijn opzich goed genoeg uitgedrukt, ik zie geen een foto waar je je hakken optrekt. Dus daar zou ik minder aandacht aan besteden. Juist omdat je je hakken zo ver uitdrukt, ga je je benen te ver naar voren steken. Dus probeer je onderbeen iets meer naar achteren te doen. Als je hakken 'evenwijdig' is met de grond, is t al genoeg uitgedrukt
Ook lijkt het op sommige foto's dat je klemt met je benen, probeer je benen echt te ontspannen.Ook zie ik op sommige foto's dat je je hoofd iets naar rechts kantelt, let daar goed op want een hoofd is zwaar en kan je zit al helemaal veranderen. als het erg wordt kan je wasknijpers aan je haar doen en vast maken aan je vest/ shirt/ jas. Als je dan je hoofd kantelt, voel je dat doordat de wasknijper aan je haar trekt (moet je m wel precies goed hebben). Ik heb dit nml ook best erg, en m'n instructrice gaf me ooit deze tip

Misschien is het verstandig om een keer een zitlesje te doen? Kan je echt gigantisch veel van leren!