Driejarige merrie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ViefJor

Re: Foice, 3 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 22:45

Ik was over den haag toch meer tevreden hoor, werd beter te woord gestaan :)

IvankBacardi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 11:56

itsmi schreef:
Ruitershop in Harmelen is ook fijn! Heeft bij mij geen voorrij kosten berekend als ze in de buurt zijn en kunnen vrij snel!
Van Rijs heb ik dezelfde ervaring mee idd. Die vraag ik niet meer..

Mooi paard, loopt fijn voor zo'n jonkie..
heb je vorige topic even bekeken nav sommige reacties hier, en het verschil is echt verbazingwekkend! Mooi hersteld!

de zadelmaker van de ruitershop in harmelen vind ik echt heeel slecht, hij heeft een vriendin een zadel verkocht wat echt totaal niet paste het klapperde tijdens het rijden en nog meer van dat soort dingen. ze hoefde ook niet te rijden van hem hij legde het zadel erop en vond gelijk dat het goed lag terwijl iedereen die een beetje verstand heeft van paarden kon zien dat dit zadel nooit op haar pony ging passen.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 12:07

IvankBacardi schreef:
de zadelmaker van de ruitershop in harmelen vind ik echt heeel slecht, hij heeft een vriendin een zadel verkocht wat echt totaal niet paste het klapperde tijdens het rijden en nog meer van dat soort dingen. ze hoefde ook niet te rijden van hem hij legde het zadel erop en vond gelijk dat het goed lag terwijl iedereen die een beetje verstand heeft van paarden kon zien dat dit zadel nooit op haar pony ging passen.

Bijzonder.
Ik heb andere ervaringen!

__Astrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 12:10

Vind erg leuk paard, is best wel iets leuk van te maken lijkt me!
Let alleen even op je zit idd, heb de indruk dat je je rug hol maakt en daardoor te ver uit je zadel komt. (Je duwt je bekken weg)
Probeer ze ook wat meer uit te schuiven met haar neus, in draf loopt ze quasi continu met haar neus achter de loodlijn. In stap gaat t al een stuk beter heb ik de indruk.
Let ook even op je handen, dat je ze rechtop hebt ipv horizontaal zoals nu en dat je ze draagt en niet steunt op de schoft.
Nieuw zadel mag ook maatje groter dan deze, ben benieuwd hoe het er dan uit ziet. ;)

Jeja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 19:49

Comentaar is al genoemd
Maar let aub niet alleen op die voorkant
Een auto draait ook niet zonder motor
Van achter na voren werken !!

Eef93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 17:28

Oeeii bij 2de filmpje bij 2,05 minuten loopt ze rechts achter niet helemaal lekker hoor.

Pieneliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 17:23

wat een leuk dier om te zien zeg! En al erg braaf!
Probeer haar wat meer ruimte te laten maken in alle gangen. Vooral in de draf vind ik haar wat stekerig in voornamelijk haar voorbeen. Vind het rechtsom al een stuk beter. Dit kan ook met kracht te maken hebben. Overgangen oefenen en proberen ook te verlengen in het hele lichaam. Af en toe even het uiterste van wat ze nu kan vragen en dan kijken of je een klein stapje verder kunt.
Ga zo door!

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 17:27

leuk paardje hoor

is dit niet toevallig bij ijsselmonde bij klootwijk ?