ontdeugende Welsh, wat nu ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

christel0908

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-13 18:26

Emkediv schreef:
Ik ben 15 en heb 8 jaar rijervaring maar ik denk ook niet dat mijn advies veel zin heeft hoor := .. Maar gaat hij zomaar uit het niets bokken of als hij alleen achter een pony aan wil of moet aangeloperen of...?

Zomaar uit het niks ook, en ze doet ook haar hoofd niet naar beneden, ze houd het hoog

christel0908

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-13 18:28

GeekGirl schreef:
Je hebt PB, ik woon bij jou in de buurt en ben klein en licht :)

Merci , hebt pb terug

christel0908

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-13 18:30

xxsifra schreef:
Privéles een optie? Leren ze beiden vast veel van. En veel grondwerk om een beetje respect voor elkaar te krijgen.

Krijgen ze ondertussen maar dat was te laat voor deze pony, het kwaad was geschied en zoon durfde niet meer, nog 1 keer geprobeerd in de privéles maar hij had zoveel schrik dat hij haar helemaal ging tegenhouden (en zat te huilen) waardoor ze nog heviger protesteerde.

xxsifra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 18:59

christel0908 schreef:
xxsifra schreef:
Privéles een optie? Leren ze beiden vast veel van. En veel grondwerk om een beetje respect voor elkaar te krijgen.

Krijgen ze ondertussen maar dat was te laat voor deze pony, het kwaad was geschied en zoon durfde niet meer, nog 1 keer geprobeerd in de privéles maar hij had zoveel schrik dat hij haar helemaal ging tegenhouden (en zat te huilen) waardoor ze nog heviger protesteerde.

Oh oke! Ik hoop dat je een oplossing kan vinden! Zonde om zo'n beestje stil te zetten!
Wij hebben precies zo'n karakter ook overgenomen van mensen maar dan in C formaat haha, toen zijn er er
achtergekomen dat ie pijn had in de rug. Er naar laten kijken, behandeld en klaar! Pony heeft geen stap verkeerd meer gedaan!

Emkediv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 19:39

christel0908 schreef:
Emkediv schreef:
Ik ben 15 en heb 8 jaar rijervaring maar ik denk ook niet dat mijn advies veel zin heeft hoor := .. Maar gaat hij zomaar uit het niets bokken of als hij alleen achter een pony aan wil of moet aangeloperen of...?

Zomaar uit het niks ook, en ze doet ook haar hoofd niet naar beneden, ze houd het hoog

Oei, als hij het bij een bepaald iets doet weet je waar je aantoe bent, maar uit het niets is het aardig lastig!,
ik heb een kennis die precies hetzelfde had; pony eerst poeslief maar na een paar maanden steeds uit het niets bokken en het ruitertje werd er helemaal onzeker van, ze hebben een lichte volwassene erop gezet die hem het eerste half uur flink aanpakte en het laatste halfuur het ruitertje er weer op liet rijden en lesgaf, dat ging aardig goed! Maar na een paar lessen hadden de eigenaren er geen zin meer in om er tijd en geld in te steken en hebben de pony maar verkocht, maar als ze het hadden doorgepakt was er wel wat van geworden, misschien ook een optie? Maar naderhand gezien denk ik dat het bij jullie pony vooral onervarenheid is, en bij die pony van kennissen was de pony wel wat jaartjes ouder, maargoed ik heb er niet heel veel verstand van..

christel0908

Re: ontdeugende Welsh, wat nu ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-13 19:43

De pony staat te koop voor een leuke thuis wat is een realistische vraagprijs ? ik heb haar zelf 1500 betaald vorig jaar .

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 11:42

christel0908 schreef:
De pony staat te koop voor een leuke thuis wat is een realistische vraagprijs ? ik heb haar zelf 1500 betaald vorig jaar .

hmmm aangezien de pony nu op het moment wat meer is voor een ruiter is die stevig in haar schoenen staat, denk ik rond de 800 /1000
euro (persoonlijk) als ze even is aangepakt gaat ze het vast goed doen! ;)

stalmilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 12:36

jeetje dat is niet leuk als een pony zo doet ... inderdaad de rug laten nakijken en anders gewoon een 16+ ruiter met ervaring erop zetten die hier misschien doorheen kan rijden