Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Moratoetje schreef:Tja laten we de discussie van wel of niet op stal weer eens aanwakkeren...pfff....soms heb je gewoon de mogelijkheid niet om je paard hele dagen buiten te laten. Ik ben ook een voorstander van een aantal vrije uren buiten begrijp mij niet verkeerd, maar het moet wel mogelijk zijn en ook niet zo zijn dat ze tot aan de kogels in de modder staan de hele dag.
Doubtless schreef:TamaraFloor schreef:Niet iedereen heeft de mogelijkheid om zijn paard de hele dag buiten te houden! Helaas maar !
Als je die mogelijkheid hebt moet je geen paard aanschaffen.
TamaraFloor schreef:Ik heb geen antwoord klaar ik vertel hoe de situatie is en meer niet.
Dan zouden er bar weinig paarden rondlopen in nederland doubtless!!
En laten we het gezellig houden ik vroeg om een mening en wat jullie denken wat de oorzaak kan zijn!
Ik vroeg niet om ruzie te gaan zitten maken. Iedereen heeft een andere mening laten we die respecteren!
Iedereen probeerd zijn of haar paard zo goed mogelijk te verzorgen.
Ik heb al heel wat paarden gezien in mijn leven die allemaal niet uren naar buiten konden en ze zijn er niet slechter van geworden.
Mijn vorige paardje is 25 geworden en had een super leventje en ook die had niet de mogelijkheid om tig uur buiten te staan per dag, ik heb nooit het gevoel gehad dat ze niet happy is geweest...
dandir schreef:De meeste maneges hébben gewoon
de plaats niet om iedereen de hele dag buiten te zetten....
TamaraFloor schreef:Dan zouden er bar weinig paarden rondlopen in nederland doubtless!!
Mijn vorige paardje is 25 geworden en had een super leventje en ook die had niet de mogelijkheid om tig uur buiten te staan per dag, ik heb nooit het gevoel gehad dat ze niet happy is geweest...
Doubtless schreef:dandir schreef:De meeste maneges hébben gewoon
de plaats niet om iedereen de hele dag buiten te zetten....
Ja, en? Dus voelen die paarden zich het beste als ze bijna de hele dag binnen staan?TamaraFloor schreef:Dan zouden er bar weinig paarden rondlopen in nederland doubtless!!
Nogmaals: ja, en?
Het feit dat jij zegt 'mijn paard word stout' en je denkt dat dit enkel en alleen aan het voer zou liggen geeft mij de indicatie dat je niet in staat bent om te beoordelen hoe 'happy' een paard is.
dandir schreef:Grow up.....
TamaraFloor schreef:Niet iedereen heeft de mogelijkheid om zijn paard de hele dag buiten te houden! Helaas maar waar!
Maar dat betekent niet dat ze niet goed verzorgd worden!
Alle paarden bij ons zijn gelukkig tenminste dat idee heb ik.
Ze staan rustig op stal zijn met alles braaf ook met rijden altijd relaxed schoppen niet tegen de muren (zoals je op veel stallen ziet) en krijgen zoveel mogelijk aandacht!