unicorn_kiss schreef:Is hij nukkig met aandraven aan de longe?
nee, soms beetje met hoofd zwaaien maar na rondje is ie dan wel lekker voorwaarts
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar wat ik zei hij claimt zn ruimte. Nu hij toch wat uren op stal doorbrengt (buitenbox met uitloop) is hij soms wat opdringeriger. Maar echt gek is ie eigelijk nooit. Hij loopt altijd keurig mee naar de paddock in de ochtend en soms geeft hij nog wel eens een bok bij losgooien na et rollen ofzo. 
Lhundol schreef:Ja hij wil echt altjd het middelpunt van de aandacht zijn. Als we de binnenbak inlopen gaat hij eerst uitgebreid alle mensen die langs de rand staan te kijken hhallo zeggenmaar wat ik zei hij claimt zn ruimte. Nu hij toch wat uren op stal doorbrengt (buitenbox met uitloop) is hij soms wat opdringeriger. Maar echt gek is ie eigelijk nooit. Hij loopt altijd keurig mee naar de paddock in de ochtend en soms geeft hij nog wel eens een bok bij losgooien na et rollen ofzo.
Hij luistert goed in algemeen maar hij heeft wel een ontzettende mening over alles en bemoeit zich dan ook nog met iedereen. Mensen in het bos die met de handen in hun jaszakken lopen zijn een prooi haha
Ik heb gemerkt dat hij gevoelig is met alle hulpen. IN de mond is hij heerlijk zacht en dat houden we zo, op je zit is hij goed te rijden. Als ik te grof ben met een beenhulp dan kan dit hem ook irriteren. Hij heeft ook een paar maanden bv met aangaloperen of een grove been hulp gebokt of naar been getrapt.
Ik vind het heel lastig, hj komt verder totaal niet ongemakkelijk in het lijf over. Het staken was ook een maand ofzo weg en sinds deze week doet hij het weer. Als ik na instappen draf inzet en meneer gaat stil staan (het voelt een beetje als dreigen naar me, ga zo door baas en ik ga bokken ofzo, al heeft hij nog nooit echt gebokt). Naja dan zegt de baas kom op man draven en dan word mn been hulp ook wat grover. Als ik tijdens les geen reactie krijg op been zegt instructrice: ik zie een staart zwiep maar er gebeurd weinig, nog een keer been en nu strenger.
k moet maar eens fotos gaan uploaden haha. hij is nog niet erg barok hoor, slank typje
Lhundol schreef:unicorn_kiss schreef:Is hij nukkig met aandraven aan de longe?
nee, soms beetje met hoofd zwaaien maar na rondje is ie dan wel lekker voorwaarts
) Hij is dan al lekker los gespeeld voor et rijden.