Pienie_ schreef:m'n beugels verlies ik niet ik ga eigenlijk meer met m'n voeten helemaal naar voren .
bedoel je dat je doorschiet in de beugels??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Imke1998 schreef:knollentuin schreef:juist zonder beugels leren veel mensen zich aan om te gaan klemmen... ik zeg eerst leren zitten met beugels en dan gerust eens zonder, maar leer zitten zonder klemmen!
Ik denk dat zonder beugels goed zou gaan. klemmen neemt na een tijdje wel af.
De beste adviezen zijn al gegeven, maar als je je ontspant zonder beugels, en niet klemt, zul je het beste blijven zitten. Zoiets leer je met vallen en opstaan, maar na een tijdje zul je merken dat je erg vooruit bent gegaan, en daar heb je je hele paardenleven plezier aan. misschien kun je eens vragen of je ook een keertje een zitles mee mag doen met je zus.
Shirley schreef:Je schreef dat je toch nieuwe beugelblokjes nodig had, misschien is dit iets voor je ?
[ Afbeelding ]
Kun je gewoon in je eigen stijgbeugels doen
Ik heb nu al nieuwe blokjes besteld want die van mij waren helemaal versleten
Maar laat ik nou net van mijn vader nieuwe mogen kopen bij de divoza met 25 % korting (BALL25PR) ze komen waarschijnlijk vandaag en ik heb een nieuw dekje en bandages 
) Ik moet ene keer zonder beugels galoperen ....
Hier ik heb weer een hele goede foto
( geen commetaar over trekken want pony vond het zo leuk en ging van stap met 1 x been geven naar de galop
, en mevrouwtje moest ook even gewoon gaan draven
)
Dit viel niet uit te zitten omdat ze zo hard ging en zo leuk vond , maar in de bak gaat ze zachter en blijf ik ook beter zitten en hoef ik niet zoveel aan de teugels te zitten trekken