Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CharlyBrown schreef:Ja, daar hebben we ook al aan gedacht... Maar we kunnen pas goed onderzoeken wanneer de maag genezen is..
CharlyBrown schreef:Hoi vanmeekeren, heb jij al uitslag? Ben benieuwd...
Ik was vorige week donderdag naar de kliniek om hem na 2 weken medicatie onder het zadel te laten zien (omdat hij alleen de pijn onder het zadel toont) Helaas liep hij nog niet zoals hij kan lopen en hij knarste ook nog steeds. Gister heb ik Cas dus weer naar de kliniek gebracht, en vanmorgen zijn ze weer zijn maag in gegaan... Helaas was het nog behoorlijk onrustig daar.. het was maar voor de helft verbeterd.. Nu krijg ik weer 1,5 week medicatie mee en dan weer terug...
In eerste instantie vermoedde de arts ook nog andere klachten, omdat hij gewoon niet lekker door zijn lichaam liep. Maar er is n kans dat dat komt omdat de zweren nog niet helemaal genezen zijn... Dus eerst moet de maag helemaal goed zijn. En daarna moeten we misschien verder zoeken...
We zijn er dus nog niet..
liljebo schreef:CharlyBrown schreef:Ja, daar hebben we ook al aan gedacht... Maar we kunnen pas goed onderzoeken wanneer de maag genezen is..
Als je zelf ook rekening houdt met de mogelijkheid, is het misschien zinvol om dat eerder te onderzoeken? Ik kan mij voorstellen dat het behandelen van een gevolg van een onderliggend probleem ( de maagzweer) erg lastig wordt, als de veroorzaker (het onderliggende probleem) niet eerst helder is.
Maar goed ... dat is een beetje mijn gedachtegang. Zie het alsjeblieft niet als kritiek, want ik vind het top van je dat je je paard zo serieus hebt genomen vanaf het begin (ondanks instructrice) en zoveel voor hem doet. Daar heb ik respect voor.