bah!
TS, je pikt het commentaar echt goed op, heel knap van je!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Helaas heb ik verder niet echt veel aan je reactie.

roucha1 schreef:Dankje!
Nee ik krijg geen les want ik rij er niet meer op zoals ik al eerder heb gezegt
Ben er trouwens ook achter gekomen dat het zadel niet meer past![]()
Dus dat vindt ik nogal *** dat ik daar niet eerder achter ben gekomen
Maar er is een magnetiseur bij geweest vorig weekend en die vertelde dat zijn zadel dus gewoon te smal is
Dus hugo is gewoon te bespierd haha
Maar ik heb er zelf geen verstand van. Kan hem natuurlijk wel door iemand anders laten beleren maar een kar enzo kost natuurlijk ook geld en ik weet niet of me vader dat leuk vindt 
Ben er wel nieuwsgierig na. 

roucha1 schreef:Dat lijkt mij wel leuk ja!Maar ik heb er zelf geen verstand van. Kan hem natuurlijk wel door iemand anders laten beleren maar een kar enzo kost natuurlijk ook geld en ik weet niet of me vader dat leuk vindt
Mag ik vragen waarom je denkt dat hij het leuk doet voor de kar?Ben er wel nieuwsgierig na.
altijd he? ken t probleem.
furyke schreef:ja die stommealtijd he? ken t probleem.
Maar als ik zo naar de foto's kijk, zie ik een leuke pony die graag werkt en bezig is.
Zonde om als grasmaaier te gebruiken.
Verder heb ik ook geen verstand van mennen, dus heb even niet naar t verdere gedrag etc gekeken.
Me vader moet het meeste nog betalen aangezien ik nog geen werk heb
dus ja dan moet hij het wel goed vinden 

roucha1 schreef:Nee die zei alleen dat de kussens wat aan de harde kant waren maar niet echt schadelijk ofzo vandaar dat extra pad ding snap je?Maar er is een magnetiseur bij geweest vorig weekend en die vertelde dat zijn zadel dus gewoon te smal is
Dus hugo is gewoon te bespierd haha
![]()