RianneH schreef:Ik ben in dit topic gewoon een zwarte gebruiker, ik ben hier totaal niet als mod aanwezig en ook zeker niet met die insteek.
Zolang jouw naam in het groen oplicht en je op dergelijke wijze je mening herhaald voelt het anders... zeker voor 'nieuwe' bokkers gok ik

Ik ben ook altijd een profiel en info-checker... zo kan ik zelf filteren met welk advies ik wel wat die en met welk advies ik niets doe.
Een gewone vraag die gesteld wrdt door een medebokker kan je beantwoorden, of niet. Dan is het onnodig dat er een andere (groene
) bokker tussen gaat zitten, want waarom de vraagsteller het belangrijk vind maakt eigenlijk niet uit. Hij/zij stelt de vraag omdat hij/zij denkt dat het belang heeft in het topic.

bent. Ik heb mijn profiel expres leeg en kijk zelden of nooit in dat van anderen, want ik vind juist de inhoud van wat iemand zegt veel interessanter dan of die persoon 8 of 80 is, wel of geen paarden heeft, een relatie heeft, handig is in het plaatsen van foto's in een profiel et cetera.