Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Belker schreef:Ik streef er naar om correct opgevoede dieren te hebben die zichzelf kunnen zijn en plezier beleven in de omgang met mensen. Qua rijden probeer ik steeds een stap verder te komen, rekening houdend met de (on)mogelijkheden van dier en ruiter.
zegt niet veel. Mijn streven is steeds een stap verder te komen maar niet ten kostte van alles. Het belangrijkste is dat we samen plezier hebben in alles wat we doen. En dat lukt zeker.

smiley"]
[quote="Belker schreef:Ik streef er naar om correct opgevoede dieren te hebben die zichzelf kunnen zijn en plezier beleven in de omgang met mensen. Qua rijden probeer ik steeds een stap verder te komen, rekening houdend met de (on)mogelijkheden van dier en ruiter.
zegt niet veel. Mijn streven is steeds een stap verder te komen maar niet ten kostte van alles. Het belangrijkste is dat we samen plezier hebben in alles wat we doen. En dat lukt zeker.

)
hahah...
. Ik ben van plan om hem komend voorjaar gewoon in de B te gaan starten, 1 x in de maand en dan zien we wel. Ik heb tot nu toe geen dag gehad dat ik met een gevoel van mijn paard af kwam van: bah, dat ging vandaag niet lekker. Iedereen kan zo op hem wegrijden, beginner of gevorderde en dat vind ik ook belangrijk. Hij doet altijd zijn best. Hij is heel erg op mij gericht en dat is het allerbelangrijkste. Wel wil ik ooit Z met hem rijden en dat is ook haalbaar, maar dat hoeft niet binnen een jaar ofzo. Ik heb en neem de tijd en ga pas starten als we er helemaal klaar voor zijn. Pff, lang verhaal he?

!!
) maar wat wel geweldig is!!
. Kan tijden gewoon op het gras liggen en naar hem kijken, naar zijn gedrag, manier van omgaan met de andere paarden enzovoort.
.