msJane schreef:Ik heb wegens vakantie 3 weken geen les gehad(ik was eerst 2weken weg en nu is mijn instructie op vakantie) ik heb zaterdag weer les normaal heb ik gewoon iedere week priveles. aangezien hij op het harde niet kreupel loop denk ik niet dat het nodig is om op korte temijn DA er bij te halen wel komt de hoefsmid volgende week, ik zou hem ook vragen of hij misschien iets kan zien. ik ben zeker ook wel geschroken van al het commentaar omdat ik hem alleen voor de lol rij maar ik heb dit topic gestart om tips te krijgen dus tja,: ) morgen mijn vader de zadelmaker maar even laten bellen dan komt die binnenkort ook nog evenlangs: )
wie heeft ernaar gekeken? de dierenarts of iemand die dat echt goed kan beoordelen. want hij kreupelt echt (vooral duidelijk te zien op de linkerhand). laat er ajb echt goed door een deskundig iemand naar kijken (liefst DA) en monster hem op de harde volte. je hebt een echt leuk paard en het zou toch zonde zijn als je hem "stuk" zou rijden. (en ik zeg dat echt niet om je te plagen)