Ze gaat nu dus stilstaan en eerst deed ze nog heel vrolijk (zo van: ik ben klaar, stap maar af), toen ik been gaf, gingen de oren plat en het kontje omhoog. Op een gegeven moment leek het alsof ze wilde steigeren. Toen gaf ik een schreeuw en dat maakte indruk. Erop volgden wat rondjes met de oren plat in de nek en een bokje hier en daar. Gelukkig duurde dit maar een minuut of 10 en toen was het over.
Daarna nog steeds een paar keer geprobeerd stil te staan, maar de gil en het been waren haar voor
.Vrijdag kreeg ik nog een reeks bokken toen ik op rechts wilde aanspringen in galop, maar dat is ook erg moeilijk voor haar. De reeks was voor het eerst, meestal geeft ze er maar eentje. Ze zijn gelukkig goed uit te zitten. Ik heb nog geen zand hoeven eten.
*zoekt een stukje hout*Ik ben benieuwd naar hoe Franca het afgaat vandaag.

. Ik zou toch denken dat je dan wat feller wordt, als je wat minder doet wat je gewend bent...Maar ze is gewoon braaf, een beetje eng braaf
). Ik kan hier ook niet even naar buiten gaan met haar, dus dat is wel jammer. Misschien zit ze in een herfstdipje...