Galactica onder het zadel, met mij :)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 11:35

Inderdaad, Yen wordt nu handig met de ruiter op haar ruggetje en gaat wat dingen proberen. We zijn nu ook bezig met het meer gebruiken van onze benen en dat vindt madame helemaal niets. Ik had haar nog nooit boos gezien en was wel even onder de indruk toen ik haar oren plat in haar nek zag gaan.
Ze gaat nu dus stilstaan en eerst deed ze nog heel vrolijk (zo van: ik ben klaar, stap maar af), toen ik been gaf, gingen de oren plat en het kontje omhoog. Op een gegeven moment leek het alsof ze wilde steigeren. Toen gaf ik een schreeuw en dat maakte indruk. Erop volgden wat rondjes met de oren plat in de nek en een bokje hier en daar. Gelukkig duurde dit maar een minuut of 10 en toen was het over.
Daarna nog steeds een paar keer geprobeerd stil te staan, maar de gil en het been waren haar voor Haha!.
Vrijdag kreeg ik nog een reeks bokken toen ik op rechts wilde aanspringen in galop, maar dat is ook erg moeilijk voor haar. De reeks was voor het eerst, meestal geeft ze er maar eentje. Ze zijn gelukkig goed uit te zitten. Ik heb nog geen zand hoeven eten. Lachen *zoekt een stukje hout*

Ik ben benieuwd naar hoe Franca het afgaat vandaag.

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 15:11

ik ook...... Knipoog

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 15:55

Spannend hoor je eigen paard helemaal van het begin afaan in te rijden
echt geweldig lijkt me dat, als ik ooit de kans krijg koop ik ook een veulentje om helemaal vanaf het begin te moeten beginnen volgens mij krijg je ook zo'n super band met je paard!!

ga zo door meiden vind dat jullie het geweldig doen nav alle verhalen hier op bokt !!

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-03 16:30

Franca schreef:
Wat vreemd Youko....maar is ze altijd al rustig geweest of merk je dat echt sinds ze terug is?? Je had toch ook al wat extra voer gedaan? Misschien heeft ze een herfstdipje??

Maar Yennie gaat goed; ik heb haar gister weer voor het eerst gezien en ze ziet er prachtig uit. Mooi rond en vol. Lekker koppie, wel al teddy. Maar sinds Yen haar voer omhoog is, gaat ze als een trein. De truckendoos is open; hard willen, stilstaan, bokken etc. Wel te hanteren nog, en wel grappig. Ik ga het vandaag weer proberen; eerste keer na mijn vakantie....kijken of ik verandering voel ivm 2,5 week terug. Lachen

Ik weet het niet, ik doe zowieso al minder met haar wat ze gewend was (op de andere stal werkte ze meer), misschien ligt dat daar aan Verward. Ik zou toch denken dat je dan wat feller wordt, als je wat minder doet wat je gewend bent...Maar ze is gewoon braaf, een beetje eng braaf Verward (het is ook nooit goed hè Tong uitsteken ). Ik kan hier ook niet even naar buiten gaan met haar, dus dat is wel jammer. Misschien zit ze in een herfstdipje...

Goed hoor dat Yennie het lekker doet OK dan!
Wel weer foto's maken van jou en Yennie! Ben nl. benieuwd, actie zou natuurlijk helemaal geweldig zijn Tong uitsteken Haha!