Fayah mijn stoere draak voor het eerst in galop en ehm bokke

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

dieselmegan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 11:08

Je hebt een leuk paardje :)
Probeer wel je hakken wat meer uit te drukken :).

Keell006

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 23:50

mag ik zeggen dat je echt een prachtig paard hebt,

ziet er ook netjes uit, helemaal omdat ik later las dat je 2 weken dr niet hebt gereden,

heb weinig op te merken eigg, je zit recht, drukt je hakken goed uit, handen rechtop, ga zo verder! :)

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-12 10:55

HBZ schreef:
Wat ik me afvraag na de foto's is of je we een paar vingers tussen de schoft en de rug kunt krijgen???

Bij het zadel .. Een hele vuist je kan er gewoon onderdoor kijken dit zie je ook gewoon op de foto dat hij niet plat op de rug ligt .. Ben niet een leek die net rijdt rij al 20 jaar en zal dus nooit een zadel op leggen die plat op der rug ligt zonder enkele ruimte . Hij us tijdens het rijden naar voren geschoven maar klemt nergens

Skaapie89

Re: Fayah mijn stoere draak voor het eerst in galop en ehm bokke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 16:53

Ziet er netjes uit Lindy, en inderdaad wat een draak! Maar dat hoor ik vaker van Laura, haha

Jammer van de nepdracht trouwens :(

_Eyecatcher_

Re: Fayah mijn stoere draak voor het eerst in galop en ehm bokke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 17:57

Hakken uitdrukken en je moet gewoon 'door de bokken heen' rijden. Dus gewoon doorgaan en been geven.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-12 21:50

Skaapie89 schreef:
Ziet er netjes uit Lindy, en inderdaad wat een draak! Maar dat hoor ik vaker van Laura, haha

Jammer van de nepdracht trouwens :(

Haha ja idd dat was erg jammer

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-12 21:52

_Eyecatcher_ schreef:
Hakken uitdrukken en je moet gewoon 'door de bokken heen' rijden. Dus gewoon doorgaan en been geven.

Hakken uitdrukken kan niet staat ook in mijn openings post ivm medische problemen. ( ben bekken patient )

Bokken och daar verblik of verbloos ik niet van.. Stoppen met rijden oid is het domste wat je kan doen dan krijgt ze haar zin.. Nee hoor tijdens de bok krijgt ze een tik op haar billen en rij haar gewoon door alsof er niets gebeurd is

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-12 21:53

We zijn inmiddels bijna een maand verder het erge bokken is er bijna uit.. Nu nog af en toe en de galop gaat ook steeds beter en begint ze steeds minder bij te bokken