Want er wordt nu wel gezegd dat ze klappen moet hebben maar zoals ook gezegd werd; ze is nog heel jong en nauwelijks onder het zadel. Daarbij weten wij niet hoe gelongeerd wordt, hoe gereden wordt aan de longe, hoe geregen wordt voor ze begint met staken enz.
Casarell schreef:Helaas heeft mijn paard dat van Casantos mee gekregen.. als zijn hoofd op NEE staat, is het bij hem ook NEE..![]()
Echt staken kan ik het niet noemen, maar wel alles verzinnen om er onderuit te komen..
En de volgende dag loopt ie weer als een zonnetje...
Tjah er zit natuurlijk wel Goodtimes achter.
Maar evengoed, Cantos staat er niet om bekend vervelende paarden te geven, karakter is wat anders dan lastig of vervelend zijn.
Er wordt nogal makkelijk geroepen dat een paard vervelend is terwijl het er dan vaak op neerkomt dat het gewoon geen halfdooie sul is.
Zoals ik zei was Cantos ook niet vies van een rondje met de beentjes in de lucht maar hij ging daarna altijd lekker aan het werk. En dan heb je het wel over een hengst die buiten het rijden om weinig zijn stal uit komt. Ik heb tijdens mijn stage heel wat dwarse paarden gezien, Cantos was daar nooit een van.

Tenzij je levensmoe bent, kun je het een poging wagen, die poging heb ik 1x gedaan. Noooit weer!