Pony staakt 20m voor de sprong

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pearlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 19:56

Cookie2222 schreef:
Hmm, misschien wel, ik had mijn vader bij de oefencross uit zicht gezet en toen ging het ietsje beter. Ik fa geen stop doen want ik heb nog naar 1,5 jaar om hem te starten ;)
Nee het is een ruin, maar hij is verschrikkelijk sterk en dwars ook met dressuur.

Dus die 1,5 jaar kloot je liever zo door dan dat je nu even misschien 1 maandje investeert???

Ik vraag me af wie hier nu dwars is...

Je kan ook de pony verkopen en een andere pony kopen... misschien wordt iedereen daar wel gelukkiger van.. :j

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 20:01

pearlie schreef:
Cookie2222 schreef:
Hmm, misschien wel, ik had mijn vader bij de oefencross uit zicht gezet en toen ging het ietsje beter. Ik fa geen stop doen want ik heb nog naar 1,5 jaar om hem te starten ;)
Nee het is een ruin, maar hij is verschrikkelijk sterk en dwars ook met dressuur.

Dus die 1,5 jaar kloot je liever zo door dan dat je nu even misschien 1 maandje investeert???

Ik vraag me af wie hier nu dwars is...

Je kan ook de pony verkopen en een andere pony kopen... misschien wordt iedereen daar wel gelukkiger van.. :j

Klinkt indd mss niet zo leuk maar als je echt wilt springen kan je beter een pony met ervaring kopen dan 1tje waar jullie allebij niets aan hebben.

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-12 20:44

Nouja mijn pony gaat zoiezo niet weg ;)
Ik heb al een paard met ervaring waar ik nu mee bezig ben om hem eerst goed onder controle te hebben en een beetje te kunnen dressuren dus daar ga ik zoiezo al mee springen, maar ik zou het gewoon zo leuk vinden als ik nog een parcourtje foutloos rond kom.
Ik laat hem controleren zoiezo en ga dan obverleggen met mijn instructeur wat het beste dan is. Ik blijf het zoiezo proberen en ga niet opgeven.

Maar eh, ik vraag hier voor tips. Dus ik wil graag dat jullie zeggen van dit helpt bla bla. Ik hoef niet te horen verkoop de pony want daar is het probleem niet weg mee. Want dat doe ik dus niet

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 20:50

vreemd eigenlijk...ik zou zeggen eerst onder controle krijgen en fatsoenlijk dressuur kunnen rijden en dan pas springen ;)

Cookie2222

Re: Pony staakt 20m voor de sprong

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-12 21:06

Ja dat zeg ik toch ook ?!
Tenminste dat bedoel ik XD
Nee ik spring al wel laag met hem voor vertrouwen in de les, maar ik ga pas naar oefenspringen en wedstrijden en normale hoogtes als alles goed gaat. Dus controle en normaal kunnen dressuren.

Nou allemaal bedankt voor de tips, ik denk dat ik zo wel goed weet wat ik ong. Ga doen. Dus iedergeval laten controleren en als dat het niet is kijk ik wel weer verder.

Xxx

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 21:47

? Normaal zou ik mijn pony eerst fatsoenlijk willen kunnen dresuren voor ik ook maar begin aan een springparcour.

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-12 11:37

Nee dat bedoel ik ook, want dat doe ik, ik ga echt niet springen als ik niet eens normaal kan sturen ;)
Ik heb het denk ik fout geformuleerd dat jullie het anders lezen XD