leuk dier mooie foto's.. al zou ik zelf niet zo snel starten met een nieuw paard die nog niet top fit is.. maar ieder zn eigen mening.. op de foto lijkt ze iets op dr voorhand te duiken.. zou kunnen door die actieve achterhand succes met je knappie
GeraldineVD
Geplaatst: 24-05-12 10:47
Beeldschoon en talentvol dier volgens mij! Idd lekker doorgaan met werken aan je conditie zodat het een nog mooiere combi wordt. Knap hoor, al zoveel kilootjes eraf. Plak een foto van je mooie paard op een strategische plek wanneer je bijna gaat 'zondigen'! En laat je zelf regelmatig met je witte broek op de foto zetten, dan zie je goed hoe het steeds mooier wordt. Werkte bij mij tenminste wel zo... Fijn verder trainen. Vrees voor je dat je nogal wat verleidelijke euro biedingen moet gaan weerstaan!
Ook ik vind zijn kleur prachtig. Ik denk dat hij nooit echt breed wordt, dat is volgens mij (zo van de foto's te zien) niet zijn bouw, hij lijkt luxe gebouwd. Maar mager is hij inderdaad niet en jij weet als eigenaar wanneer je paard toe is aan bepaalde dingen. Ik ben benieuwd hoe hij er over een aantal maanden uitziet!!
Ik reageer niet vaak bij HAW, maar inderdaad het naar voren zitten is een puntje.
Anoniem
Geplaatst: 31-05-12 21:59
Hoi hoi!! Super bedankt voor het commentaar. Het gaat de goede kant op horr en krijg ook alleen maar complimenten hoe ze vooruit gaat, ik zal deze week even een foto plaatsen van haar, alle ribben zijn weg en ze krijgt een buik!!! yeahhh hihi. Ze staat nu 12 uur per dag op het gras en heeft het super naar haar zin. We hebben vandaag een competitie wedstrijd gereden. EN............................... 2 x eerste en beste van de dag! Dus we kwamen met 3 prijzen in huis! Hoezo baasje is mega trots op paard! hihi
As donderdag hebben we de laatste competitie cc en dan gaat ze 4 weken met vakantie.
2 mei was ons eerste cc, zijn nu 4 wedstrijden verder. Stand B+6
Leuk paard. Ik heb echter het idee dat je derriere niet helemaal in het zadel past. Dit valt goed op als je foto 3 bekijkt. Verder zou ik het was rustig aan doen met het paard; rijden afwisselen met longeren en buiten rijden vanwege de jeugdigheid!