Ruiter met rugpijn, schokabsorberend beslag?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MISTRAL94

Re: Ruiter met rugpijn, schokabsorberend beslag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 21:41

Ik heb ook al jaren hevige rugklachten, ben meerdere malen in het ziekenhuis behandeld daarvoor.
Ik rijd sinds een dik jaar met de GPG adapters, hoewel mijn rugpijn niet over is, voelt het rijden wel een stuk prettiger aan.

Manipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 21:49

Waarom laat je jezelf niet eens goed los masseren. Ga naar een sportmasseur of een Shiatsu therapeut. Rug problemen kunnen overal weg komen, dus laat je hele lichaam masseren. Wanneer er wervels scheef zitten kun je naar een manueel therapeut.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 22:13

Manipi schreef:
Waarom laat je jezelf niet eens goed los masseren. Ga naar een sportmasseur of een Shiatsu therapeut. Rug problemen kunnen overal weg komen, dus laat je hele lichaam masseren. Wanneer er wervels scheef zitten kun je naar een manueel therapeut.

Nou je moet eerst zeker weten dat er niets aan de hand is, voor je naar een manueel therapeut gaat, dat kan tenslotte ook meer schade aanrichten.

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-12 12:48

Ik ben met regelmaat goed los gemasseerd, dat halat niet veel uit. De ontstpanning van de verkrampte spieren eromheen is wel even fijn maar de oorzaak blijft helaas.