Laura1982 schreef:meis als je geen commentaar wilt dat je niet aan kunt waarom zet je dan hier een filmpje neer.
Doe dat met het goed bedoelde advies.
Ik zie een sneltrein haflinger die constant aan de mond gezeten wordt (remmen) en vervolgens op het zelfde moment met een spoor geprikt wordt omdat jij je been niet stil kan houden. Daarnaast vind ik dat je de figuren netjes afmoet maken want nu is het een rommeltje. Ik zou zeggen kijk een paar keer naar dit filmpje en haal er je leerpunten uit! en wees vooral eerlijk tegen je paard want nu geef je hem van alles de schuld en hij is wat jij van hem maakt...
Volgens mij heeft ts meermaals aangegeven wat te zullen doen met de onderbouwde kritieken. De manier waarop jij commentaar geeft daar kan de ts inderdaad vrij weinig mee. Constateren dat iets niet goed is is niet moeilijk. Hoe moet ze het volgens jouw oplossen? daar heeft men meer aan
), inclusief jij, wilt zijn/haar paard pijn doen of zelfs verpesten. Ik lees dit topic omdat ik graag anderen help en zelf ook leer van anderen, en ik hoop dat iedereen die insteek heeft. Ook snap ik dat iedereen zijn mening heeft en die soms niet altijd even goed kan verwoorden of verkeerd interpreteert. Daarbij dan ook chapeau naar themuisje voor de mooie, correcte verwoording.