Is dit nu ontspanning?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-12 23:07

suvan schreef:
Ik vind sowieso dat je netjes rijdt, ik zag dat je nog niet zo gek lang rijdt, dus prima hoor! Ik heb de foto alleen maar recht gezet omdat iemand het hier vroeg :)

Oh, oke, bedankt! Ik rijd eigenlijk nog maar 8 maanden les, 7 in't begin van mijn 6 jaar rij-ervaring en 1'tje vorig jaar september. Ik heb zo'n 10 kampen gedaan, en een paar verzorgpaarden.
Van mezelf vind ik dus ook dat ik wel goed rij voor de tijd die ik rijd, maar het kan altijd beter, weet ik ook.

Enkel jammer dat dan alle mensen met meer ervaring altijd op je kap zitten als je 1 foto durft plaatsen op bokt.

geert100

Re: Is dit nu ontspanning?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 14:03

Kom kom TS, je moet wel ergens tegen kunnen hoor. Ga lekker door met lessen en bijrijden van dit paardje en het dravertje uit een eerder topic en dan kom je er wel! Je blijft altijd leren, hoe lang je ook bezig bent. :)

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-12 18:19

geert100 schreef:
Kom kom TS, je moet wel ergens tegen kunnen hoor. Ga lekker door met lessen en bijrijden van dit paardje en het dravertje uit een eerder topic en dan kom je er wel! Je blijft altijd leren, hoe lang je ook bezig bent. :)

Ik kan wel ergens tegen, het wordt gewoon een beetje teveel. Problemen in RL, Prince (de draver) wiens stalgenootje overleden is, ect.
Ik stop niet met lesnemen, maar ik ga misschien eens bij een stal rijden die dichter staat, dan kan ik ook meer vrij rijden in ruil voor werk dat ik daar verzet.

geert100

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 20:34

Ach jee, ja ik kan me voorstellen dat het je te veel wordt dan. Ik hoop dat je een goeie balans vindt hierin. Je bent echt op de goeie weg hoor, voor die korte tijd dat je rijdt doe je het echt wel goed, je bent nog zo jong, komt wel goed met jou.

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-12 22:02

geert100 schreef:
Ach jee, ja ik kan me voorstellen dat het je te veel wordt dan. Ik hoop dat je een goeie balans vindt hierin. Je bent echt op de goeie weg hoor, voor die korte tijd dat je rijdt doe je het echt wel goed, je bent nog zo jong, komt wel goed met jou.

Ik hoop eerlijk gezegd dat niemand zich kan voorstellen waar ik door moet, want ik wens mijn brakke leven nog niet eens toe aan mijn ergste vijand. Ofwel, mijn vorige stiefvader, maar nu ga ik héél offtopic (:
Ik denk wel dat ik nog wel wat beter zou rijden als ik meer lessen nam, maar m'n geldnood en tijdsnood en gewoon geen zin om 10 km te fietsen voor les spelen mij parten.

Dashlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 19:49

Op de tweede foto vind ik hem erg ontspannen. oortjes lekker ontspannen.

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-12 19:55

Dashlover schreef:
Op de tweede foto vind ik hem erg ontspannen. oortjes lekker ontspannen.

Dankje! enne, ik hou van je naam, want mijn konijn noemt Dash (:

petra94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 14:41

cap kan ook handig zijn.
ook al is het liefste paard van de wereld, lees dan het verhaal van courteny king

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-12 14:42

petra94 schreef:
cap kan ook handig zijn.
ook al is het liefste paard van de wereld, lees dan het verhaal van courteny king

Lees het topic als je dan toch wilt reageren.
Mijn tante is overleden omdat ze zonder cap reed, dus ik weet goed genoeg wat de risico's zijn.

Bubbles8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 16:01

het paard is op de eerste foto niet ontspannen; het bit wordt daar ook erg ver opgetrokken. Op de 2e, 3e en 4e foto vind ik het paard wel ontspannen, vooral op de 3e (met losse handen).

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-12 16:12

Bubbles8 schreef:
het paard is op de eerste foto niet ontspannen; het bit wordt daar ook erg ver opgetrokken. Op de 2e, 3e en 4e foto vind ik het paard wel ontspannen, vooral op de 3e (met losse handen).

Dankje (: