Mijn knapste merrie door Marina Verleun Photography

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

S_en_Z

Re: Mijn knapste merrie door Marina Verleun Photography

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-12 23:33

maura:

vind ik niet erg, liever wat humor er in! := pilates.. ik ga eens googlen (heeft geen id wat pilates is) zumba leek me ook wel wat om alles wat soepeler en losser te krijgen (ik ben echt een hark := ) ik moet mijn heupjes loswiebelen _O-

Het is wel een idee inderdaad.. alleen hoe vaak per week zou je zoiets moeten doen? Ik heb er niet dagelijks tijd voor.

Gezeur.. ach.. ik doe wat ik kan en met tips waarbij ik denk Oeh, ohja.. dat kan ik ook een paar keer meenemen kijken hoe ze dat oppakt daar doe ik wat mee.. en dat ik lichamelijk niet 100% mee kan komen nog.. en daar telkens hetzelfde commentaar over krijg.. tja.. ik ben er mee bezig.. doe mijn best en meer als dat kan ik nu niet :) Paard loopt fijn, is door iedereen weg te rijden. Als het echt verschrikkelijk was had ze dat niet gedaan.. dus ach.. komt allemaal wel.

tango1979:

Kan zijn dat het iets op de beenhulp is.. het kan ook zijn dat ik wat klem in mijn bovenbenen. Middendraf doorzitten heb ik nl. nog niet veel geoefend. Wellicht dat ik door die spanning haar ook iets te kort in de hals laat komen. We trainen de middendraf niet zo heel veel. Afentoe pakken we het een keertje mee. Maar ik let er zoveel mogelijk op :j Ik weet dat IK het probleem ben :j

inskimberley:

klopt ze moet nog meer doorzakken. Maar we zijn vooral bezig met "krachttraining" in de motor.

Op volle toeren komt ze daarna vanzelf wel meer omhoog. Ze moet eerst actiever worden en meer de ll opzoeken en van daaruit gaan we haar stukjes meer op het achterbeen zetten. Ze is er nog niet klaar voor om grove tempowisselingen te rijden. Als ze straks wat sterker is gaan we achterwaarts-actief wegdraven vanuit het achterwaarts trainen. Zodat ze echt met de schoft omhoog moet komen.

Het belangrijkste voor mij NU is dat ze ruimer wordt en evenwijdige passen maakt omdat ze van nature liever stuwt.. en dat doet ze. Het is geen stuwdraf. En daar ben ik al heel erg blij mee :)

Enjoy_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 17:35

Ziet er mooi uit meid !

Probeer je op je voeten te letten, tenen na binnen hakken uitdrukken.

Sarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 20:19

Ziet erg goed uit! En leuk paard :)

Alleen probeer je hakken uit te drukken en je tenen naar binnen, verder heel netjes.

noahlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 22:31

prachtig paardje!

Ziet er allemaal wel netjes uit! Wat kleine puntjes vielen me op, maar die zijn al eerder 10 xgenoemd.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-12 23:39

:= dankje!

74Joanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 14:21

Mooi paard, vind het geheel een fijn beeld geven.