Sarabandes ruinen met Stang en Trens gereden:

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 14:15

Ik zie een paard wat in galop gaat aanspringen:D
Maar vond het voorbeentje hier wel erg grappig en daarom staat hij erop.

Edit:
Overigens heeft Bokt al bewezen dat st&tr schijnbaar wèl meerwaarde heeft, kijk maar naar het aantal topicviews Clown

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:22

Sjuimpje schreef:
Ik zie een paard wat in galop gaat aanspringen:D
Maar vond het voorbeentje hier wel erg grappig en daarom staat hij erop.

Edit:
Overigens heeft Bokt al bewezen dat st&tr schijnbaar wèl meerwaarde heeft, kijk maar naar het aantal topicviews Clown

mm ik zie geen paard wat in galop aan wil springen, maar goed

en wat hebben die topic vieuws in hemelsnaam met de stang en trens te maken??

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:32

Leuke fotos, maar waarom in godsnaam stang en trens erin? Ik neem aan dat een ruiter als jij, die toch wel leuk kan sturen als ik dat zo moet geloven, ook wel zonder kan. Als een ruiter zonder "naam" op bokt dit zou doen, zou ze letterlijk heel bokt over zich heenkrijgen dat dat niet kan enzo, maar jij mag dat wel? raar! Maarja, is jouw keuze. En ja, stang en trens "heeft ook wel iets" maar moet dat nou zo duidelijk in de titel staan? Volgens mij vind je die views helemaal niet erg. Ik vind s&t heel mooi, maar niet in de mond van een paard dat recht uit de wei komt, en even s&t in moet voor een "leuke" foto.

Lisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:41

Destinietje schreef:
Leuke fotos, maar waarom in godsnaam stang en trens erin? Ik neem aan dat een ruiter als jij, die toch wel leuk kan sturen als ik dat zo moet geloven, ook wel zonder kan. Als een ruiter zonder "naam" op bokt dit zou doen, zou ze letterlijk heel bokt over zich heenkrijgen dat dat niet kan enzo, maar jij mag dat wel? raar! Maarja, is jouw keuze. En ja, stang en trens "heeft ook wel iets" maar moet dat nou zo duidelijk in de titel staan? Volgens mij vind je die views helemaal niet erg. Ik vind s&t heel mooi, maar niet in de mond van een paard dat recht uit de wei komt, en even s&t in moet voor een "leuke" foto.

Waarschijnlijk zijn dit ook een beetje de soort reacties die ze verwachten/op hoopten. Knipoog

He joh mij hoor je niet klagen. De foto's zien er leuk uit. En persoonlijk vind ik het wel leuk dat de medemens wordt uitgedaagd tot commentaar.

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:54

Het zal bokt eens niet zijn waar iedereen gelijk weer commentaar heeft.
Wat is het??? Jaloezie omdat Sjuimpje wel met Stang en Trens KAN en officieel MAG rijden en velen hier niet???

Laat anderen eens wat meer in hun waarde...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:57

crossmonster schreef:
idd,en op deze foto:
http://nl.msnusers.com/_Secure/0SAAAAFQ ... 6245[/img]
is ook te zien dat ie danig uit balans raakt, een paard kan toch ook niet ineens opgericht lopen en dan meteen een goeie draf laten zien??
dit is helemaal geen aanmerking, maar een opmerking,ik zie dat dat paard met een voet aan de grond is,terwijl dat in een goede draf niet voor mag komen, dit kan komen door kreupelheid, maar in dit geval volgensmij gewoon onbalans.dus ik snap het nut van dat stang en trix hoofdstel ook niet. maar jah wie ben ik als crossruiter om daarover te oordelen? Scheve mond

Na drie pagina's ga ik ook maar eens zeggen wat ik er van vind.
Dat je voor je lol een keer met stang en trens erop gaat zitten vind ik geen enkel probleem. Daar kunnen die dieren wel tegen, zoniet hadden ze dat ding er ook niet ingekregen.

Maar de stand van de handen, en de stang die toch behoorlijk aangetrokken word, die spreekt mij niet zo aan. Dat vind ik dan toch wat te! Laat het stangetje dan een beetje loshangen.

Overigens val ik bij iedereen erover die dat doet........

Ziet er niet echt vriendelijk uit op deze manier. Maar ja.............dat soort uitspraken mag je niet doen. Ben zelf anky ook niet, maar dit stoort mij toch enigzins wel.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-10-03 15:29, in het totaal 1 keer bewerkt

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:58

Discussie gaat inderdaad weer de goede kant op Haha!

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:59

Kleintje, prima, maar als die geweldige mensen die met s&t mogen rijden, nou ook die simpele b ruiters even lekker in hun waarde laten? En of een andere bokker die met S&T kan rijden nou S&T bij mij zijn/haar pony/paard in doet, of Sjuimpje bij een paard dat het evengoed niet kent, maakt dat iets uit? Kom op mensen, Sjuimpje is niet heilig ofzo!

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 15:01

Ow nee, Sjuimpje is zeker niet heilig, niemand is heilig. Maar het lijkt er hier wel op alsof velen erop gebrand zijn om eindelijk eens commentaar op Sjuimpje te leveren.

Overigens, ik ben ook weer gewoon B ruiter en ik kan wel normaal discussiëren met Sjuimpje. Hoe kan dat dan??? Is het misschien een bepaalde toon die mensen aanslaan. Of is het misschien omdat bepaalde mensen alleen maar onzinnige posts doen en ik super zinnige posts?

Denk dat het een kwestie van actie --> reactie is.
Laatst bijgewerkt door Kleintje op 08-10-03 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 15:02

Och gut, nu komen er zelfs meningen over de stand van de stang........
sjonge jonge.......

Hebben we zelf een paar duizend draaiuren op stang en trens? Nee?
Dat blijkt wel weer.

De stand van de stang zegt helemaal NIKS.
De strakheid van de kinketting zegt veel meer!

En daar kan je op deze foto helemaal niks van zien.
Ik durf zelfs te stellen dat de kinketting betrekkelijk slap zit, anders kon de stang nooit zover naar achteren staan zonder het paard de kaak te breken.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 15:09

CGJ12 schreef:
Och gut, nu komen er zelfs meningen over de stand van de stang........
sjonge jonge.......

Hebben we zelf een paar duizend draaiuren op stang en trens? Nee?
Dat blijkt wel weer.

De stand van de stang zegt helemaal NIKS.

Ik durf zelfs te stellen dat de kinketting betrekkelijk slap zit, anders kon de stang nooit zover naar achteren staan zonder het paard de kaak te breken.......

De stand van de handen zou je meer naar moeten kijken.

Maar ja, zijn maar weinig juryleden die dat doen. Die is wat terug.

Overigens zou je de andere foto's van sjuimpje moeten bekijken op haar eigen paarden. Dan valt je dat pas op. Daar heeft ze haar hand altijd veel meer voor!!!

En dat jij dat niet kan zien op een foto, betekend nog niet dat anderen dat ook niet kunnen. Waarom mag dit niet gewoon gezegd worden?
Als iemand anders dit had geplaatst had iedereen erop gereageerd. En nu mag het niet?

Van mijn kant is het geen aanval op Sjuimpje of Sarabande, het is gewoon iets wat ik op deze foto waarneem. Vind de paarden overigens wel leuk, en Ebony is goed bijgekomen.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 15:11

Ik moet trouwens bekennen dat ik ZELF het lef echt niet heb een foto van mezelf hier op welk paard dan ook te plaatsen........ Bloos!

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 15:12

kan sjuimpje mijn jacardo x obelisk ruintje niet even met stange n trens wat rondjes laten lopen voor de foto is vet stoer man hahaha en ziete r nog leuk uit ook:) robin bied zich aan:D

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 15:12

Mensen loop niet zo te zeiken zeg.

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 15:13

Ik zie persoonlijk het voordeel niet zo van de stang en trens in deze situatie... maar goed dat is mijn mening. Je weet dat je er commentaar op gaa krijgen, en de paarden hadden waarschijnlijk even mooi op de foto gestaan met een gewone trens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 15:15

CGJ12 schreef:
Ik moet trouwens bekennen dat ik ZELF het lef echt niet heb een foto van mezelf hier op welk paard dan ook te plaatsen........ Bloos!

Ik durf niet eens buiten de dam te paard. Straks ziet iemand mij op een paard zitten. Nemen ze nooit meer wat van mij aan.

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 15:15

CGJ12 schreef:

Er wordt hier dezelfde fout gemaakt, die ik een tijdje geleden als beginnend stang en trens gebruiker heb gemaakt (te losse kinketting). Door de vele reacties van bokt heb ik ook daar veel van geleerd. Maar ik wil tegen kleintje zeggen dat als je met stang en trens MAG rijden dat niet automatisch wil zeggen dat je met stang en trens KAN rijden. Dit neemt heel wat tijd in beslag voordat je dit goed onder de knie hebt.(Geloof me ik ben al een tijd bezig en ben nog echt geen anky!!) Ik hoop dan ook dat bokkers dit voorbeeld niet gaan overnemen en zomaar een stang en trens hoofdstel aan hun paard gaan hangen om zo effe "leuke" foto's te maken. Gelukkig kan heb bij deze paarden nietzoveel kwaad maar ik hoop geen 4 jarige met s&t op itp tegen te komen...

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 15:16

mesastamp schreef:
kan sjuimpje mijn jacardo x obelisk ruintje niet even met stange n trens wat rondjes laten lopen voor de foto is vet stoer man hahaha en ziete r nog leuk uit ook:) robin bied zich aan:D

Zie hier al een voorbeeld!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 15:20

Ik moet je zeggen dat ik een gemiddelde 4-jarige best een S&T durf in te leggen en dat ie dan nog goed mee loopt ook........
Ik ken genoeg 4-jarigen die fraaier in de aanleuning en verder in de africhting dan menig ouder M2 / Z paard waar zo nodig een S&T in moet.

Maar om daar gewoonte van te maken is wat anders......... Knipoog

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 15:22

ik begon al bijna aan je kundigheid te twijfelen cgj Haha!

Anoniem

Zo hoorde ik laatst een ruiter zeggen: Hij is zo scheef in zijn lijf, en de aanleuning is bagger, ik ga maar eens met Stang en Trens rijden..........

Goed idee dacht ik toen nog..........

CGJ12

Dat doe ik zelf nog dagelijks Haha!

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 15:23

GribaldiFan, als je goed leest heb ik het ook eerst over KAN en daarna over MAG rijden.
Persoonlijk weet ik ook wel dat kunnen en mogen toch grote verschillen hebben.

DeeSjah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 15:23

Kwijl WOOOOOOOOOOOOW Kwijl wat een ontzettende mooie paardjes!!
die 2e lijkt me idd. heel lkkr zitten!

xxxxxx dees

jeanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 15:25

Wanneer ik al deze reacties lees heb ik echt zoiets van: MENSEN WAARMEE HOUDEN JULLIE JE BEZIG?????!!!!!!! Wat kan dat nou kwaad dat je bij 2 zeer ervaren ruinen 5min effe een S&T inhangt??? Je ziet toch duidelijk dat ze er niet van doodgaan ofzo?? Ik heb echt de indruk dat er de laatste tijd op Bokt enorm veel word gezaagd over zaken die de moeite niet waard zijn om te vernoemen, toch niet met zo van die negatieve ondertonen. Nu zal ik wel een hele lijst van negatieve commentaar krijgen maar ik kan daar wel tegen Haha! Schijnheilig Jackiro stond bij mij op stal voor hij naar Sarabande ging, ik moet zeggen dat ik niet blij maar zelfs zeer blij ben dat hij zo een goede thuis heeft gekregen, zelfs met al die vreselijke martelingen dat dit beestje moet doorstaan met die S&T Haha! Haha! Haha! Haha!

groetjes Janna