Maar vond het voorbeentje hier wel erg grappig en daarom staat hij erop.
Edit:
Overigens heeft Bokt al bewezen dat st&tr schijnbaar wèl meerwaarde heeft, kijk maar naar het aantal topicviews

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjuimpje schreef:Ik zie een paard wat in galop gaat aanspringen:D
Maar vond het voorbeentje hier wel erg grappig en daarom staat hij erop.
Edit:
Overigens heeft Bokt al bewezen dat st&tr schijnbaar wèl meerwaarde heeft, kijk maar naar het aantal topicviews
Destinietje schreef:Leuke fotos, maar waarom in godsnaam stang en trens erin? Ik neem aan dat een ruiter als jij, die toch wel leuk kan sturen als ik dat zo moet geloven, ook wel zonder kan. Als een ruiter zonder "naam" op bokt dit zou doen, zou ze letterlijk heel bokt over zich heenkrijgen dat dat niet kan enzo, maar jij mag dat wel? raar! Maarja, is jouw keuze. En ja, stang en trens "heeft ook wel iets" maar moet dat nou zo duidelijk in de titel staan? Volgens mij vind je die views helemaal niet erg. Ik vind s&t heel mooi, maar niet in de mond van een paard dat recht uit de wei komt, en even s&t in moet voor een "leuke" foto.
crossmonster schreef:idd,en op deze foto:
http://nl.msnusers.com/_Secure/0SAAAAFQ ... 6245[/img]
is ook te zien dat ie danig uit balans raakt, een paard kan toch ook niet ineens opgericht lopen en dan meteen een goeie draf laten zien??
dit is helemaal geen aanmerking, maar een opmerking,ik zie dat dat paard met een voet aan de grond is,terwijl dat in een goede draf niet voor mag komen, dit kan komen door kreupelheid, maar in dit geval volgensmij gewoon onbalans.dus ik snap het nut van dat stang en trix hoofdstel ook niet. maar jah wie ben ik als crossruiter om daarover te oordelen?
CGJ12 schreef:Och gut, nu komen er zelfs meningen over de stand van de stang........
sjonge jonge.......
Hebben we zelf een paar duizend draaiuren op stang en trens? Nee?
Dat blijkt wel weer.
De stand van de stang zegt helemaal NIKS.
De strakheid van de kinketting zegt veel meer!
En daar kan je op deze foto helemaal niks van zien.
Ik durf zelfs te stellen dat de kinketting betrekkelijk slap zit, anders kon de stang nooit zover naar achteren staan zonder het paard de kaak te breken.......
CGJ12 schreef:De strakheid van de kinketting zegt veel meer!
En daar kan je op deze foto helemaal niks van zien.
Ik durf zelfs te stellen dat de kinketting betrekkelijk slap zit, anders kon de stang nooit zover naar achteren staan zonder het paard de kaak te breken.......