zonder les ver raken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-03 12:13

weet je, ik krijg dan les op manege, en dat helpt dan nog niet. ik kan evenwel zeggen dat ik ook nog nooit les gehad heb Lachen want correct is mijn zit allesbehalve.
fien, ik vond dat jij op wandeling toch heel redelijk zat, voorzver ik zag, maar inderdaad, dressuur is weer een ander paar mouwen. in ieder geval heb je het nu weer goed gezien. krijg je nog zo een keer les?

Acilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 17:29

ja hoor, wordt normaal vaste stek...ik heb een rampzalige zit Lachenik creer een bochel (welliswaar niet zoals quasimodo) maar mn schouders vallen altijd naar binnen waardoor mijn hoofd voor mn lichaam valt...dus ik hoorde oneindig veel keren gisteren: hou die oren op lichaamshoogte!!!en borst vooruit!!!!!

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-03 22:03

ja, van mij vallen ook mijn schouders naar binnen, ook omdat er wat scheef is in mijn rug, ik zit ook lichtelijk scheef.
en mijn tenen steken nog te vaak af. als ik op mijn type paardjes zit (smal en vooruit) valt het mee, maar anders...

inderdaad, blijkt dus dat er veel fouten insluipen... helaas.