Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dior_bokt schreef:mang schreef:Ik denk niet dat het zin heeft om er op in te gaan. TS is nieuw en waarschijnlijk gewoon uit op reltopics
En al zal zij daar op uit zijn ,als je er niet op gaat reageren kan er ook geen rel topic gaan komen,
Je kan ts beter adviez gaan geven, of niet gaan reageren op haar,
freeride schreef:M_D_H schreef:met een slof kun je ook ontspanning bereiken![]()
Zonder slof nog meer, maar dat is mijn mening, ontspanning is iets dat een natuurlijk gegeven is bij een paard, waarom meer en drukker doen dan nodig, overlevingstechniek van de paardachtige, maar wij ruiters gaan paarden dan op druk pushen om ze in het plaatje te wringen, met als gevolg dat er spanning ontstaat, sla je dat stukje:op druk rijden over en neem je meer tijd voor de gymnastisering en africhting van ruiter en paard, ontstaat er normaal gesproken ook geen spanning en dus ook geen behoefte aan een slof voor het overtrokken ideaalplaatje:lang,diep,laag en rond en ow ja, OVER DE RUG....maar dat is mijn mening hoor