Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maar t is gewoon lekker voor de afwisseling af en toe), dus mss werkt het bij die van jou ook wel fijn? 0152141488 schreef:Loran schreef:
Eh?? WAATT???
Mijn dochtertje van 4, gaat straks ook naar buiten als de shet ingereden is, met 3 jaar.
Ook mijn andere (jongste dochter) van nu 1,5 jaar
Dit is de verantwoordelijkheid van de ouders, en bij een leeftijd van 14 jaar, nog steeds vind ik!
En NIET van het FNRS
dat is uw verantwoordelijkheid...
helaas kan ik alleen zeggen volgens de wet mag een 14 jarig kind nog geen verantwoordelijkheid of zo XD
zat ik het beging van het topic... las ik... XD
het spijt me maar ik kan me niet aan gesproken voelen XD
fnrs boeit me voor geen.....
0152141488 schreef:Tigra_ schreef:
Je bent niet het enige.
volgens mij aandacht tekort
Volgens mij:
Bij wie ligt de verantwoordelijkheid
dat is het antwoord op je vraag.0152141488 schreef:Volgens mij:
Bij wie ligt de verantwoordelijkheid
) en hierdoor krijg ik meer respect van en voor de paarden en kan ik veiliger rijden. Mijn basis op de grond is immers goed en stabiel waardoor ik veilig en met plezier naar buiten kan en daar hebben anderen ook plezier van.speedfiets_2 schreef:sorry hoor ts dit topic komt bij mij niet over alsof het over verantwoordelijkheid gaat.
mijn advies voor jou meer bak werk klinkt saai maar het is toch belangrijk.
want als jou paard al niet luistert wanneer een ander paard passeert..
want in deze situatie kun je niet zelf naar buiten dus een buitenrij-partner of iemand die gewoon meeloopt of op de fiets meenemen
het maakt ook niet uit dat je een ruiterbewijs of whatever hebt
kijk maar nog eens jezelf aan wat betreft buiten rijden

) maar ik weet dondersgoed waar mijn verantwoordelijkheid ligt, en daarnaast moet je misschien ook er eens aan denken dat je naast jezelf en anderen ook je pony/paard in gevaar brengt..