Yamcha schreef:Met je benen wijd gaan staan bijvoorbeeld
dat verschil ga ik morgen eens proberen te voelen
zou niet eens weten hoe ik mijn bekken precies houdt tijdens het rijden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Er moeten natuurlijk ook nog mensen over blijven om lekker met de niet-sportpaarden aan de slag te gaan. 
Yamcha schreef:Goede les helpt![]()
Mijn instructrice helpt om mij te laten begrijpen wat er gebeurt, en verder vind ik het anatomische deel van het rijden hoogst interessant
Eens kijken waar dat toe leidt..... Ninx schreef:Yamcha schreef:Goede les helpt![]()
Mijn instructrice helpt om mij te laten begrijpen wat er gebeurt, en verder vind ik het anatomische deel van het rijden hoogst interessant
Dat helpt zeker!!! En in alle eerlijkheid, ik denk niet dat ik een supertalent ben. Maar ik ben wel gemotiveerd, geduldig en eerlijk... en dat is al fijn voor paardlief. Nu leer ik ook nog eens beter wordenEens kijken waar dat toe leidt.....
robeer schreef:Ik had ook een hele goede instructeur. Toch mis ik het ruitergevoel.
De theorie ken ik erg goed en ik weet ook perfect hoe een paard gereden moet worden. Tijdens het rijden had ik dan vaak: hé ik voel dit, dan moet ik dat doen. Als de gedachtegang voorbij was en ik dus in actie kwam, was het vaak alweer te laat. Ik denk niet dat ik dat ooit perfect ga leren al neem ik nog zoveel les.

We kennen misschien allemaal wel mensen die al meer dan 5 keer zijn opgeweest en dan maar gaan voor een electrocar Yamcha schreef:Goede les helpt![]()
Die legt mij precies uit hoe mijn paard een oefening uitvoert, wat voor effect mijn hulpen daarop hebben en wat de voorbereiding moet zijn als ik een bepaalde oefening wil doen