yplusb schreef:F_Orumster schreef:Ik doe het ook wanneer in gespannen ben.
Ik knars in m'n slaap, da's toch echt ontspanning
Nee, dat is spanning in je slaap. Ook als je in slaap bent kun je je spannen. Als je alleen maar zou kunnen ontspannen zou je je ook niet kunnen omdraaien bijv.
Tandenknarsen duidt zeker niet op ontspanning, en een krul is nog absoluut geen nageeflijkheid. Eerlijk gezegd zou ik ook ver van instructeurs die beweren dat het ontspanning is vandaan blijven.
Aleeneh schreef:Vervelend als gewoontes door zo'n oorzaak komen. Gelukkig heeft je hafje vanaf begin af aan een goede aanpak dan
Ik had het er nog even over met iemand anders die het paard waar ik op rij goed kent; en die had wel gelijk met een opmerking die ze maakte. Hij is niet het paard om het alleen bij tandenknarsen te laten als hij het ergens niet mee eens is, die laat zijn ongenoegen wel snel en duidelijk merken. Aangezien hij keurig in de ontspanning blijft en totaal kalm blijft verder zal ik voorlopig maar even aannemen dat het inderdaad in de ontspanning gebeurt...maar ik blijf alert op andere tekenen van pijn/problemen.
Dat is meestal een doodvonnis voor een paard. Je zwakheden tonen maakt je makkelijk vangbaar voor prooien.
En eerlijk: ik denk dat je er dan niet meer had opgezeten op de foto in je profiel.

)

:P