Duvall 1e wedstrijd @ schijndelse ruiterdag

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 10:42

Hier in dít filmpje is hij niet aan het been. Maar het is maar een momentopname, misschien is hij dat thuis wel, je geeft een reden op waarom je voorzichtig rijd. Hij schudt inderdaad veel met z'n hoofd, dit is z'n onbalans. Komt wel goed maar doe het vooral lekker rustig aan met hem, hij heeft echt nog een beetje tijd nodig :)

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Re: Duvall 1e wedstrijd @ schijndelse ruiterdag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-11 15:56

ja dat snap ik maar thuis doet hij dat niet, dat schudden is echt als hij niet aan mijn been is. ik doe ook rustig aan hij gaat ook mee voor de ervaring

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 23:00

Allereerst wat een onwijs leuk paard. Ik hou er ook van om een jong paard enkele keren mee te nemen, denk hierbij wel om dat je niet te intensief gaat rijden, zeker niet met een paard wat pas 3 is.

Ik raad je verder wel aan om je spoortjes gewoon af te houden, zorg dat die lekker aan het been komt, en zeker op eigen benen gaat lopen. Dat scheeld ook heel erg veel van wat betrefd de gladheid ;-)

Odeale

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 10:13

Nog een spielbergje en ook al zo'n superbrave knapperd! Het ziet er wel ontspannen uit en je zit er netjes op. Kan me voorstellen dat spoortje gebruiken is verleidelijk als hij niet goed reageert maar inderdaad, als je nu al niet zonder kan....je gebruikt het ook wel veel.

Over de mijne zeiden ze begin dit jaar ook dat ik hem al wel in zou kunnen rijden, dat hij het zo op zou pakken. Ik heb bewust wat langer gewacht omdat hij wel braaf is maar nog zo'n puppy.
Pas op inderdaad dat je niet teveel doet omdat hij zo gemakkelijk is.

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-11 10:15

Odeale schreef:
Nog een spielbergje en ook al zo'n superbrave knapperd! Het ziet er wel ontspannen uit en je zit er netjes op. Kan me voorstellen dat spoortje gebruiken is verleidelijk als hij niet goed reageert maar inderdaad, als je nu al niet zonder kan....je gebruikt het ook wel veel.

Over de mijne zeiden ze begin dit jaar ook dat ik hem al wel in zou kunnen rijden, dat hij het zo op zou pakken. Ik heb bewust wat langer gewacht omdat hij wel braaf is maar nog zo'n puppy.
Pas op inderdaad dat je niet teveel doet omdat hij zo gemakkelijk is.

ik doe ook niet zo veel hoor hij gaat gewoon mee voor de ervaring