Welke stijl hanteren om je paard nageeflijk te krijgen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kinke

Re: Welke stijl hanteren om je paard nageeflijk te krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 08:31

TS, er is hier op Bokt een topic welke erg interessant is en ongelooflijk veel tips voorbij komen, wat mij betreft het beste topic van Bokt op dit moment:
[RT-P] Opnieuw leren rijden ;)

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 08:46

Kinke schreef:
TS, er is hier op Bokt een topic welke erg interessant is en ongelooflijk veel tips voorbij komen, wat mij betreft het beste topic van Bokt op dit moment:

Daar sluit ik mij met liefde bij aan ;)

sanne1221

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 09:21

als ik lees wat je beschrijft, zou ik zelf kiezen voor een andere instructeur; het klinkt niet alsof jullie 'on the same page' zitten...

Jojo2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-11 12:58

Kinke schreef:

De titel klinkt in ieder geval uitdagend *D . Bedankt voor de tip!

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 13:32

amanda1980 schreef:
dit vind ik echt een vreselijk beeld en komt op mij niet over als onspannen nageven!
http://www.youtube.com/watch?v=IWNtUaSf ... re=related
om over deze trainingsmethode maar te zwijgen, maar goed dat heeft wat minder te maken met in de krul trekken
http://www.youtube.com/watch?v=ntBqKpv0 ... re=related

Ik zit op me gemakje de filmpjes van Cassidy te bekijken, welke geen negatieve indruk geven.
Ik als doorgewinterde dressuurruiter vind de filmpjes best leerzaam, met een kern van waarheid.
:( Maar nu vraag ik me serieus af Amanda1980 waar jij in godsnaam die achterlijke filmpjes vandaan trekt!
Ik heb enkel de onderste aangeklikt en werd er min of meer onpasselijk van.
Wat hebben dit soort mishandelingen te maken met dit topic?
Bovendien lijkt een waarschuwing zeker op zijn plaats bij het plaatsen van dit soort brute mishandelingen!