russel schreef:Het filmpje is geen rijden en je paard niet leren galloperen...
Maar goed, iets aardigs? Vraag je zelf eens af waarom hij het zo moeilijk vind om te galloperen en in galop te blijven...en ga eerst eens bij je zelf te rade, dan eens bij de conditie van het paard en je hele houding van jouw naar je pony toe..![]()
Als ik zo te keer ga tegen mijn paard, dan krijg ik als antwoord een boksalvo......mijn paard pikt dit absoluut niet!!! Pik jij het als je iets moet doen wat je moeilijk vind en zo wordt afgebekt, geschopt en geslagen??? Hemel, ga eerst eens zorgen dat je paard in staat is om normaal een rondje te galloperen zonder jouw er op en kijk eens goed hoe hij zijn rug daarbij gebruikt...galop kunnen ze wel hoor, dat hoeven ze niet te leren, als het niet gaat, dan is er iets aan de hand en kijk eerst eens naar je eigen zit en houding en dan naar je manier van leren naar het paard toe.
zo amen

sorry hoor, maar ik denk dat ts beter op een vechtsport kan gaan dan paardrijden.
arm paard, doet zo zijn best en nog krijgt hij op ze flikker,.
ik ben het dan ook verder eens met de berichten die onder het filmpje van youtube staan.