Zorro & ik op wedstrijd afgelopen zondag....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 17:27

Ik denk dat ik sommige reacties wel snap, want je zou er maar uitgereden worden door een shet Schijnheilig Haha! !! En die mensen die zo zeuren moeten eerst zelf maar een zien dat ze verder dan de b komen met hun o zo elegante dressuuurpaarden *LOL* *LOL* !

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 17:34

Destinietje schreef:
Ik denk dat ik sommige reacties wel snap, want je zou er maar uitgereden worden door een shet Schijnheilig Haha! !! En die mensen die zo zeuren moeten eerst zelf maar een zien dat ze verder dan de b komen met hun o zo elegante dressuuurpaarden *LOL* *LOL* !

Ik vind het buiten het feit om dat ik jullie ook niet de allermooiste combi vindt (sorry, maar dat vind ik nou eenmaal) het super van je dat je het aandurft om tussen de paarden te starten! Echt petje af, zelf durf ik zoiets niet! Ga zo door, op naar de L (of M of Z?)!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 17:34

hahaha joes en zorro zijn echt goed pff toen ik hem mocht rijden kreeg ik dat er niet eens uit hij liep bij mij alleen rond en wijken vond ik het leukste maar hij ook maar hij ging lekker mij uitprobeeren hihihi dat was wel leuk egt een shet he en dan ging miljoes er weer op en hij deed het toen weer fantastiche maarja dat is ook al een aantal jaartjes gelden maar tog een leuke tijd geweest..

tnkzz nog daar voor joes ik vond het echt helemaal geweldig

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 17:41

Aaaah, daar is mijn favo Boktshet weer! (Niet alleen die van mij, als ik dat zo ff lees Haha! ) Ik wordt ook lid van de fanclub, vind hem echt geweldig! En jou trouwens ook, dat je je gewoon nix aantrekt van al die zeikerds en lekker doet waar jij plezier aan beleeft. Vind het echt super van je dat je dat doet, en ook de reden waarom je het doet. Ga vooral zo door! OK dan! Enne, gefeliciteerd met je winstpunten!

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 18:01

Ondanks dat het net is, alsof ik naar de paralympics kijk (Of vallen lilliputters niet onder de paralimpics?) vind ik het ontzettend stoer van je dat je met een shet bij de paarden start. En hij loopt echt netjes!

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-03 19:17

CielitoLindo schreef:
Ondanks dat het net is, alsof ik naar de paralympics kijk (Of vallen lilliputters niet onder de paralimpics?) vind ik het ontzettend stoer van je dat je met een shet bij de paarden start. En hij loopt echt netjes!

Ik of Zorro Verward

Ik meet wel 158 hele cm hoor Bloos Schijnheilig

zilverster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 20:14

Kan ik me ook nog aanmelde bij de fanclub???? Haha!
Zorro is echt stoer en zooooooo knap Lovers ...
Nog gefeliciteerd trouwens en rij zo door! OK dan!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 20:56

ukkiepuk schreef:

Dan moet je zeker op Dennis gaan passen. Ik ben nl 4 hele centimeters groter dan jij. Alleen is Dennis wel 13 hele centimeters kleiner dan Zorro.
Dus zo gek staan jullie helemaal niet bij elkaar hoor.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 21:37

hij blijft SUPERTOF!!!!
echt petje af hoor! Wat jij voor elkaar krijgt met die Zorro van je!! Super!
En 2 winstpunten! Ik vind het knap!
Heel veel succes verder he! Maar ik denk dat jullie er wel komen!

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-03 21:44

Dennis"]
[quote="ukkiepuk schreef:

Dan moet je zeker op Dennis gaan passen. Ik ben nl 4 hele centimeters groter dan jij. Alleen is Dennis wel 13 hele centimeters kleiner dan Zorro.
Dus zo gek staan jullie helemaal niet bij elkaar hoor.
[/quote]

Dan moeten we dat maar eens snel gaan passen Tong uitsteken

Zippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 22:01

Ik heb geloof ik nog nooit een shet zo mooi zien lopen Kwijl

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 09:42

Jaa wat super leuk!! En op een of andere manier vind ik je dus echt niet te groot voor Zorro! Het past gewoon perfect!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 15:06

Ik vind je helemaal top OK dan! Zo gaaf dat je dat aan durft Ga zo door

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 15:15

vind hem supergeweldig!!! ff hier een quote van mijn broer (die denkt dat hij alles weet van paarden): wow Titsia zo een mooi stoer zwart paard moet jij ook kopen! Dat oogt toch altijd veel mooier als hij zwart ziet en groot is. Dus ik kijk hem lachend aan en zeg: dat is een shettie, die viel dus echt achterover. Vind het echt top wat jij er allemaal mee kan!!+:)+
En zeker niet luistere wat al die zeveraars zegge!! Laat dat misschien een motivatie zijn om het tegendeel te bewijzen

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 16:35

hahah hoe wordt ik lid van zorro`s fanclub Tong uitsteken:P

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 16:38

Jeeee!!! Daar is mijn favoriet weer! Lovers
Ga zo door, jullie zijn echt toppie! Jammer dat Zorro te klein is voor GP... Flauw he, dat je paard daar een bepaalde hoogte voor moet hebben! Cool

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 21:15

Wordt een beetje stil van alle complimenten hier.....(en dat gebeurt niet zo vaak Knipoog ) Heel gaaf om te lezen allemaal TNX

Titsia schreef:
vind hem supergeweldig!!! ff hier een quote van mijn broer (die denkt dat hij alles weet van paarden): wow Titsia zo een mooi stoer zwart paard moet jij ook kopen! Dat oogt toch altijd veel mooier als hij zwart ziet en groot is. Dus ik kijk hem lachend aan en zeg: dat is een shettie, die viel dus echt achterover. Vind het echt top wat jij er allemaal mee kan!!+:)+
En zeker niet luistere wat al die zeveraars zegge!! Laat dat misschien een motivatie zijn om het tegendeel te bewijzen

hahahaha....echt grappig. Zorro is ook groot hoor dus hij had ook wel een beetje gelijk (nou ja voor een shet is ie groot dan hè Knipoog )

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 21:45

Ik vind Zorro ook gaaf!! En idd waarom komen er hier reacties op. En als iemand een topic opent (vaak meiden van 1.70-1.80m. op smalle D's, of C's) zegt iedereen dat het wel kan.
Zorro doet het volgens mij makkelijk en de lol is er.
Ik zeg ook weleens dat ik wil starten als ik 18 ben (moet namelijk dan eerst een rijbewijs hebben om me eigen te vervoeren met pony). Dan vragen mensen wanneer ik mijn pony ga verkopen. Dan heb ik notabene nog een pony van 1.45m, en ben zelf even groot als jou. Mijn pony wordt nooit ingerolen voor een paard, wil helemaal geen paard. Vind pony's helemaal top. Zelf wil ik niet meer op een Shetlander rijden, vanwege dat ik me eigen te zwaar vind. Maar ik ben ook zeker niet te groot voor.
Ik vind Zorro met jou echt een gave combi, jammer dat je hier nog niet in de buurt start! Want dan kom ik zeker kijken.

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 00:23

Eindelijk weer foto's van mijn favo-shet (samen met gate, voor ik een boze mieke op me krijg!). Zorro & jij zijn echt super leuk om te zien samen, ik vind je er geen eens raar op staan. Knap van je wat je met hem bereikt, en dat je gewoon lekker start met hem. Echt Super OK dan!
En kan het niet vaak genoeg zeggen, maar Zorro is echt geweldig!!! Lovers En dat heb jij van hem gemaakt, jammer dat niet meer shetten zo goed getraint worden, maar vaak als grasmaaier dienen. Wees trots op jezelf en op je bink Haha! Veel succes op andere wedstrijden en graag vaker foto's Schijnheilig

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 00:35

zorro is echt gaaf
mooie foto's *LOL*

Lakini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 00:37

Mooi paardje!

*Bok

caro_vt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 10:27

ik vind het er toch netjes uitzien.
moest zorro z'n amazone te zwaar vinden zou ie heus wel protesteren.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 13:05

stoere shet!! ziet er goed uit hoor!! ga vooral zo door

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 13:53

Ik vind het altijd zo leuk om jou en Zorro te zien
Jullie passen echt super bij elkaar!
Gefeliciteerd OK dan!

Morgan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:26

O wat een enorme gave shetlander is zorro zeg.
Ik vind jullie heel erg leuk staan bij elkaar. OK dan!