Don Zhivago @ work (wedstrijd)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 12:39

Ten eerste wat een onwijs leuk paard zeg. Hij toont totaal niet klein.
Ik ga volledig mee met de tips van svdijk.

Tevens denk ik ook dat je al op de goede weg zit, bij de foto van het schouderbinnenwaards, vind ik eigenlijk dat zijn binnen achterbeen wat meer onder kan treden. Als je dit voor elkaar gaat krijgen, onderandere met de tips van svdijk. scheelt dat zoveel. Ook mis ik lengtebuiging om je binnenbeen, kan dit mischien komen doordat je je binnenbeen te ver naar achterlegt? Probeer daar in iedergeval aan te denken.

Succes ermee, en weet wel zeker dat het goed gaat komen, want jullie zijn een leuke combinatie.

liesje1986

Re: Don Zhivago @ work (wedstrijd)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 16:31

Ik denk ook dat het paard gewoon niet genoeg loslaat achter de kaak. Ik zou eerst beter gaan loswerken, dus overdreven stelling vragen en eerst zorgen dat je rechtuit kan rijden met stelling. Pas als het paard lichter wordt en makkelijker inbuigt, sb meepakken. Als een paard zijn hoofd kantelt, geeft hij op 1 teugel niet na, dus loswerken, loswerken, loswerken... en daarna inbuigen en schakelen tegelijk en als je dat voor elkaar hebt is een nette sb niet zo lastig meer.
Waarschijnlijk wordt de proef ook makkelijker door te sturen als het paard iets losser door het lijf loopt.

Don_Zhivago

Re: Don Zhivago @ work (wedstrijd)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-11 19:23

dank je wel..

Het gaat inmiddels al een stuk beter :D we zijn druk aan het oefenen..
zondag wedstrijd, kijken of het dan ook goed gaat..