Snowdon op de keuring

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 08:17

Zo ken ik Snowdon niet, gzus wat is die wit zeg!

Gefeliciteerd met je tweede premie!

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 08:34

Wauw... knappe jongen zeg! Goed gedaan Leon! Ik kan nu echt zien hoe groot ie eigenlijk is. Mooi paard hoor, welverdiend die tweede premie! ( ik had niet anders verwacht!)

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 09:54

Haha!:D:D Zit met een bigsmile achter de computer Haha!:D:D

BTW: Snowdon is nu weer de oude vieze tinker in de grasweide hoor *LOL*
Ik zal ff proberen te antwoorden op n paar vraagjes die ik voorbij heb zien komen:

Snowdon heeft twee maanogen, ik heb hem niet zelf voorgebracht omdat hij bij anderen veel meer toont, er zat idd geen enkele knoop in zijn staart Haha! Hij is trouwens 1.52m dapperdier, dus zo groot ook weer niet Knipoog

En ik heb hem flink gewassen met biotex, zilvershampoo en tea treeshampoo en heel veel babydoekjes: D Nu mag ie idd weer huidvet gaan kweken Knipoog

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 10:04

Lachen go snowdon...

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 19:10

Bloos! Dat is ff een mooie pony Kwijl:j
Gefeliciteerd Leon, en terecht!!!

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 19:46

Biotex en zilvershampoo zijn super! ( ik kan me nog voor de geest halen hoe wit Blizz voor de wedstrijd was...)
Ik vind 1,52 best groot, maar misschien was het een kleine voorbrenger waardoor snow groter lijkt?

djangogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 19:49

MOOOOOOOOOOI Kwijl Kwijl Kwijl waren ze ouders ook zo wit of is dat gewoon toeval? ik hou niet zo heel erg van tinks maar deze is echt mooi *LOL*

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 19:49

Corne is denk ik niet veel kleiner als mij... wel de beste Haha!:D

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 19:50

djangogirl schreef:
MOOOOOOOOOOI Kwijl Kwijl Kwijl waren ze ouders ook zo wit of is dat gewoon toeval? ik hou niet zo heel erg van tinks maar deze is echt mooi *LOL*

ouders helaas onbekend Lachen Maar bonttekening qua hoeveelheid wit is niet erfelijk Lachen

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 19:52

WOW!!!!!! Kwijl Kwijl

hij is echt superwit!!!
snowdon is echt een plaatje Haha!

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 19:57

Jammer dat ie klophengst is hoor Leon! Schijnheilig Ja ik hoef niets meer aan dit hele verhaal toe te voegen. Hij is gewoon afgrijselijk mooi (wit). Punt. Lachen

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 20:01

Wow, prachtige fotos en oogverblindend w.i.t. Haha!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 20:03

goh volgens mij zie ik straks alleen nog maar t woordje WIT voor me heel de dag *LOL*

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 20:08

Wit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit witWit wit wit wit wit

Zoiets Haha!?

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 20:10

Haha! *LOL* ja maak t nu helemaaal zeg..

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 12:16

ey leon snowdon ziet er echt goed uit haha hoe krijg je hem toch zo mooi wit jho! maar ja groetjes uit almelooooo KIzz sabrina

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 14:58

snowdon schreef:
En ik heb hem flink gewassen met biotex, zilvershampoo en tea treeshampoo en heel veel babydoekjes: D Nu mag ie idd weer huidvet gaan kweken Knipoog

En hoeveel weken van te voren ben je begonnen met wassen?
Tjeessssssss.... hij is echt WIT Pling

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 15:39

Meavey"]
[quote="snowdon schreef:

[/quote]
Jemig, het wit straalt van de foto's af!

Wowie wat wit..... gewoon schitterend Leon!
Gefeliciteerd met je 2de premie

Erg mooie foto's Bonte! Super OK dan!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 16:23

Meavey schreef:

1 dag vantevoren en de ochtend zelf nog.... *LOL*

RodeoGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 17:35

Hij is wel wit hea! Tong uitsteken

lein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 17:45

wow hij is WIT!! echt gaaf hoor hij ziet er heeeeel mooi uit, je mag met recht trots zijn op snowie. Hij is ook lekker uitgezwaard zo te zien. Hij mag er wezen hoor Leon Kwijl Lovers

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 09:39

zo dan ,ik dacht dat ik de mijne altijd goed wit kreeg maar jij wint het hoor, wat is snow toch een mooie tinker zeg, mijn complimenten.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 17:52

wat een mooierd, en wat is ie {NOG} mooi wit Knipoog

favorietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 19:50

gaaaaaaf!!!! echt heel mooi!!net een sprookjes paardje

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 09:55

Heej Leon!
Snowdon ziet er hartstikke goed uit!
Welgefeli met je 2de premie:)
Toen jullie thuiskwamen en zeg maar de dag erna, wassie toen nog steeds zo wit of wassie lekker wezen rollen Tong uitsteken
Daar ging al je werk....