dan zou ik een weekje stoppen met dat bovenin rijden, dan heeft die daar nog niet genoeg kracht voor en teveel spanning, laat die zijn kaken wel los? Iets lager instellen als dit en rond rijden, jij zegt dat die het dan niet doet en dan zou ik veel buigingen vragen, alleen maar buigen en nog eens buigen. Ook goed doorrijden, vooral in de galop. En proberen te schakelen, ookal raak je hem hierin kwijt, gewoon rustig door gaan en dan zakt die vanzelf weer terug. Alleen maar blijven schakelen, ook in de buiging vragen. Hierdoor word die sterker en soepeler. Als je verschil bij hem begint te merken kan je hem eens een keer een paar minuutjes boven in rijden, maar wel doorgaan met buiging en voorwaarts rijden. Wanneer je dat gedaan hebt, is lekker laten strekken voor, zo laag als die kan hierdoor rekt die zijn rugspieren en kan die weer even ontspannen. Ik herken veel problemen van je, en na ook het filmpje gezien te hebben denk ik dat je hier veel aan zult hebben als je consuquent rijd.
Lottegold
Geplaatst: 23-06-11 00:25
wat doe je 3;35 met je handen??. ben je nou gewoon aan het rukken?? . ben daar totaal niet van.. zag het wel meer gebeuren in het filmpje.. ik vind het er ook niet heel erg ontspannen uitzien.. ik zou zeggen nog even door oefenen.. voor de M1..
Ik vind het niet echt een super fijn beeld geven. Je bent best onrustig met je handen en zie inderdaad ook dat je soms aan het 'rukken' bent.. Please doe dit niet! Mijn tip is, neem genoeg les en ga lekker aan de slag en oefen veel..