Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Quebelle schreef:Saar![]()
Prachtige foto's en je doet het gewéldig
Ik heb ookal op je knol gekropen en respect,serieus.
Ik denk dat moest ik het met Bell proberen ik zeker niet zo ontspannen zou kunnen rijden.
De kleine puntjes zijn al gezegd en je onderschat je zelf teveel schatje
Oja,Saars zadel is ongeloofelijk plat,geen steun aan de benen en een heel slechte zit dus daar moet men ook rekening mee houden

Algraatje schreef:Na je verhaal te hebben gelezen dacht ik.. ojee wat ga ik hier aantreffen, maar meid het ziet er hartstikke goed uit joh! Uiteraard zijn er wat verbeterpuntjes, maar je bent wel erg streng voor jezelf..
Het gaat zeker de goede kant op en dat is toch de bedoeling? Het moet ook niet meteen goed gaan;)
Let wel op je handen, soms zijn ze een beetje streng in mijn ogen, vooral de binnenhand..
Maar goed, ik ben zelf ook geen held;)
HedwigO schreef:Ik moet altijd zo lachen. Als een openingspost begint met: ik heb zo`n slechte houding, ben niet trots op mijn rijkunsten etc. dan weet ik meestal: oh daar komen nette foto`s aan, en zo ook deze
Het ziet er dus erg netjes uit. Als tip voor het snelle zou je afgezien wat al over het langzamer lichtrijden etc. is gezegd kunnen proberen om veel (slangen)voltes te rijden en wat ik mijn paard heb aangeleerd met longeren is langzamer en sneller lopen op stemcommando. Dit werkt ook heel goed onder het zadel als ondersteuning.
. Ziet er best goed uit, vele dingen zijn al gezegd geweest. Ik vindt alleen dat je met uw handen te dicht bij elkaar rijdt. Je rijdt teveel alsof het persee moet om u handen daar te houden. ze mogen toch niet ietsje meer uitelkaar, evenwijdig met zn mond zeg maar
. Helene_ schreef:leuk om Dona met nieuwe ruiter te zien. Ziet er best goed uit, vele dingen zijn al gezegd geweest. Ik vindt alleen dat je met uw handen te dicht bij elkaar rijdt. Je rijdt teveel alsof het persee moet om u handen daar te houden. ze mogen toch niet ietsje meer uitelkaar, evenwijdig met zn mond zeg maar
.
)