Hier zijn ze dan Foto's van Montana en rijfoto's

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

perlee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 09:11

Ik heb een pbtje naar haar gestuurd maar dat heeft zo nog niet gelezen zou toch fijn vinden als ze dat even deed.
Kan iemand het even tegen haar zeggen Knipoog

Lisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 11:21

Leuk paard hoor!!

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 12:19

Leuk paardje hoor!!!!
Je kan zien dat hij buiten flink naar zijn zin heeft....
Oortjes er mooi op, allert koppie...
Heel erg leuk!
Ik moet Woes ook altijd de eerste zovel meter meer inhouden want hij is dan zo vrolijk....
Ga zo door en ik kan niet wachten op meer foto's!!!
Oja hele mooie duidelijke foto's....maar dat was al gezegd!

Groetjes Angenita en Woestein

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 14:19

leuk paardje hoor!!!

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 15:34

okee even wat anders dan als dat gedoe met die mexicaanse neusriem! je hebt een heel erg leuk paardje leuk voor je dat je hem/haar mag verzorgen je past goed op hem/haar..
groetjess...

sassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 16:54

Leuk paardje, maar volgens mij trek je wel erg hard aan die teugels, maar dat onderwerp is denk ik al genoeg behandeld nu

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 17:53

Leuk paard, jammer van de beroerde houding van de amazone...
Inderdaad, tenen, handen, onderuit gezakt en hangend aan de teugels, niet bepaald de ideale houding....

Succes ermee verder!

Pantharei7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 17:53

demmie schreef:
Sorrie dat ik het zeg hoor, maar moet iedereen nou per se een topruiter zijn of zo? Wat een commentaar! Slaat echt helemaal nergens op. Laat iemand lekker plezier hebben met haar paardje en als ze het niet helmaal goed zou doen dan kan dat ook wel anders en wat aardiger gezegd worden als een soort tip of zo. Maar ik begreep uit het topic dat ze hem nog niet zo lang rijdt en dan kan je een beetje gespannen zijn lijkt mij. Maar ja. Ik vind het een leuk paardje en leuke foto's!

Nee natuurlijk hoeft niet iedereen topruiter te zijn. Maar je moet wel een beetje verstand hebben van paarden. Als je weet dat je niet met je tenen naar binnen kan zitten doe dan gewoon geen sporen aan. En als je niet weet hoe de neusriem moet zitten vraag dat dan aan iemand die dat wel weet.
Daar hoef je echt geen topruiter voor te zij n hoor!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 18:03

Cool paardje
Die Mexicaanse neusriem is supercute Party!!

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 18:16

Chiqa schreef:
dat is echtniet te zien hoor Fjordahluver! Heb je mss gewoon mazzel of een goede kamera?

De camera is vrij goed, maar alleen je moet het knopje inhouden en dan na 2 seconden maakt ie de foto pas, dat is wel irri, want dan moet ik zoalng achterom kijken en ondertusse val ik bijna van me fiets Tong uitsteken En zo zijn best veel foto's mislukt...

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 18:27

hey het is een echt mooi beestje. maar is het een z paard? zo te zien heeft ie ook wel mooie gangen hij tilt zijn benen wel mooi op. maar jah groetjes angela

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 18:54

Mientjeuh schreef:
Cool paardje

Verward Rolleyes waar deze opmerking nou weer op slaat... Weet je waar je het over hebt? Goh, sporen met wielen, ook supercute! (ter vergelijking...)

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 20:13

ladyenpippi schreef:
hey het is een echt mooi beestje. maar is het een z paard? zo te zien heeft ie ook wel mooie gangen hij tilt zijn benen wel mooi op. maar jah groetjes angela

Ja het is een Z paardje

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 21:03

c
Laatst bijgewerkt door janna op 08-05-22 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt

neres

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 11:14

Hoi hoi heel mooi paardje!!! daar moet je trots op zijn!! jullie passen goed bij elkaar Haha!

Lisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 11:41

Koortje schreef:
Inderdaad, tenen, handen, onderuit gezakt en hangend aan de teugels, niet bepaald de ideale houding....

Succes ermee verder!

Iets meer tact mag ook wel. Hoe zou jij het vinden als iemand zo op jouw foto's reageert. Laat mensen toch in hun waarde!

Astragirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 15:15

Lisette"]
[quote="Koortje schreef:

Succes ermee verder!

Iets meer tact mag ook wel. Hoe zou jij het vinden als iemand zo op jouw foto's reageert. Laat mensen toch in hun waarde!
[/quote]

inderdaad, ze kan haar houding verbeteren (zoals iedereen) maar dat zal ze nu wel weten, ik vind het echt een mooi paard, een mooi duo!! *LOL*

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 15:19

irish_lady schreef:
als je met zo een martelwerktuig kunt rijden moet je ook de werking ervan kennen!

en weer zo'n verneukt topic war we mensen gaan afzeiken daar vraagt ze niet om... ze laat alleen haar fotos zien om te horen wat ze van haar en der paard vinden niet om weer eens afgezeken te worden bokt blijft doorgaan nog ff en we kunnen beter geen fotos meer plaatsen! Stoom uit je oren

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 15:20

janna schreef:
Jee, wt een gezeur allemaal. Die neusriem zit misschien niet helemaal goed, maar een martelwerktuig is het ook niet hoor! Ben blij dat ik mijn foto hier niet heb neergezet. Ik maak mijn paarden tegenwoordig nl zadelmak met de mexicaanse neusriem. IS dat zo beroerd dan?
Ik kan je nog een tip geven: Zet je handen iets meer naar voren, dan zal je paard iets meer met zijn neus naar voren komen. Jij kan dan makkelijker sturen en remmen (als je niet met je handen in je buik zit), en je paard zal er ook fijner door lopen, meer in balans.

helmaal ,mee eens dat gezeik op bokt ben echt onwijs boos nu gewoon dit is het 3000ste topic waar ik dit neerzet hetmoetgewoon wee rgezellig worden op bokt en niet dta afzeikende gedrag

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 15:21

Koortje"]
[quote="Mientjeuh schreef:
Cool paardje

Verward Rolleyes waar deze opmerking nou weer op slaat... Weet je waar je het over hebt? Goh, sporen met wielen, ook supercute! (ter vergelijking...)
[/quote]

en wee zo;n achtelijke opmerking van koortje... doe toch eens normaal ik kan er ook niet over op houden hoor ze wil die foto slaten zien en nietalles is een martelwerktuig:S anders verkopen ze het niet en het paard toont niet ongelukkuig zal maar niet zeggen dat ik hem ook metwieltjes en wel eens metslof rijd geef hem zelfs wel eens een tik :s my godheej

demmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 17:10

marlon7"]
[quote="demmie schreef:
Sorrie dat ik het zeg hoor, maar moet iedereen nou per se een topruiter zijn of zo? Wat een commentaar! Slaat echt helemaal nergens op. Laat iemand lekker plezier hebben met haar paardje en als ze het niet helmaal goed zou doen dan kan dat ook wel anders en wat aardiger gezegd worden als een soort tip of zo. Maar ik begreep uit het topic dat ze hem nog niet zo lang rijdt en dan kan je een beetje gespannen zijn lijkt mij. Maar ja. Ik vind het een leuk paardje en leuke foto's!

Nee natuurlijk hoeft niet iedereen topruiter te zijn. Maar je moet wel een beetje verstand hebben van paarden. Als je weet dat je niet met je tenen naar binnen kan zitten doe dan gewoon geen sporen aan. En als je niet weet hoe de neusriem moet zitten vraag dat dan aan iemand die dat wel weet.
Daar hoef je echt geen topruiter voor te zij n hoor!
[/quote]

Dat van die sporen is misschien een beetje zo maar dat ze haar benen naar buiten draait dat doen 9 van de 10 ruiters en kun je echt niet altijd wat aan doen (zoals al eerder besproken in dit topic). En ik vind ook echt dat het niet kan wat jij zegt, de neusriem anders omdoen dan dat hij zat want het is niet haar paard en dan kun je niet zomaar iets ongevraagd veranderen. Dat hoeft een verzorger/bijrijdster bij mij in ieder geval niet te flikken! Er bestaat altijd nog zoiets als onderling overleg e.d.
Maar verder ga ik maar niet meer reageren hierop want ik las dat dit soort reacties standaard zijn dus laat maar.... Ik wil alleen ff zeggen dat iedereen ieder in zijn waarde moet laten!!

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 17:24

Als paardliefhebbend persoon kan ik het niet nalaten neer te zetten wat ik ergens van vind. Ik ben niet zo hypocriet om te zeggen "ja leuk, goed zo ga zo door!! Leuke combi!" als ik het tegenovergestelde waar vind.
Misschien af en toe wat grof, ok, maar wel eerlijk. Misschien gaan mensen dan beter nadenken over hun manier van rijden, in plaats van het paard leuk in de krul te trekken voor een foto op Bokt!

Lisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 18:59

Koortje schreef:
Als paardliefhebbend persoon kan ik het niet nalaten neer te zetten wat ik ergens van vind. Ik ben niet zo hypocriet om te zeggen "ja leuk, goed zo ga zo door!! Leuke combi!" als ik het tegenovergestelde waar vind.
Misschien af en toe wat grof, ok, maar wel eerlijk. Misschien gaan mensen dan beter nadenken over hun manier van rijden, in plaats van het paard leuk in de krul te trekken voor een foto op Bokt!

Verbeter de wereld begin bij jezelf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 19:07

Tja, zoals al eerder gezegd, die neusriem, maar ik zou eens proberen veel aandacht te besteden aan je voeten. Hak naar beneden, tenen naar binnen. Anders is zo'n spoortje niet echt prettig voor het paardje.

Hij loopt trouwens wel mooi met zijn hoofdje

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 20:55

Koortje schreef:

Waar slaat dat op mens! Waarom zou ze in vredesnaam Montana in de krul trekken voor een foto op bokt? Houdt je commentaar alsjeblieft voor je als je toch niet een beetje fatsoenlijk kan reageren!