Kan iemand het even tegen haar zeggen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
demmie schreef:Sorrie dat ik het zeg hoor, maar moet iedereen nou per se een topruiter zijn of zo? Wat een commentaar! Slaat echt helemaal nergens op. Laat iemand lekker plezier hebben met haar paardje en als ze het niet helmaal goed zou doen dan kan dat ook wel anders en wat aardiger gezegd worden als een soort tip of zo. Maar ik begreep uit het topic dat ze hem nog niet zo lang rijdt en dan kan je een beetje gespannen zijn lijkt mij. Maar ja. Ik vind het een leuk paardje en leuke foto's!
Chiqa schreef:dat is echtniet te zien hoor Fjordahluver! Heb je mss gewoon mazzel of een goede kamera?
En zo zijn best veel foto's mislukt... Koortje schreef:Leuk paard, jammer van de beroerde houding van de amazone...
Inderdaad, tenen, handen, onderuit gezakt en hangend aan de teugels, niet bepaald de ideale houding....
Succes ermee verder!
Lisette"]
[quote="Koortje schreef:Leuk paard, jammer van de beroerde houding van de amazone...
Inderdaad, tenen, handen, onderuit gezakt en hangend aan de teugels, niet bepaald de ideale houding....
Succes ermee verder!
irish_lady schreef:als je met zo een martelwerktuig kunt rijden moet je ook de werking ervan kennen!
janna schreef:Jee, wt een gezeur allemaal. Die neusriem zit misschien niet helemaal goed, maar een martelwerktuig is het ook niet hoor! Ben blij dat ik mijn foto hier niet heb neergezet. Ik maak mijn paarden tegenwoordig nl zadelmak met de mexicaanse neusriem. IS dat zo beroerd dan?
Ik kan je nog een tip geven: Zet je handen iets meer naar voren, dan zal je paard iets meer met zijn neus naar voren komen. Jij kan dan makkelijker sturen en remmen (als je niet met je handen in je buik zit), en je paard zal er ook fijner door lopen, meer in balans.
Koortje"]
[quote="Mientjeuh schreef:Cool paardje
Die Mexicaanse neusriem is supercute
waar deze opmerking nou weer op slaat... Weet je waar je het over hebt? Goh, sporen met wielen, ook supercute! (ter vergelijking...)marlon7"]
[quote="demmie schreef:Sorrie dat ik het zeg hoor, maar moet iedereen nou per se een topruiter zijn of zo? Wat een commentaar! Slaat echt helemaal nergens op. Laat iemand lekker plezier hebben met haar paardje en als ze het niet helmaal goed zou doen dan kan dat ook wel anders en wat aardiger gezegd worden als een soort tip of zo. Maar ik begreep uit het topic dat ze hem nog niet zo lang rijdt en dan kan je een beetje gespannen zijn lijkt mij. Maar ja. Ik vind het een leuk paardje en leuke foto's!
Koortje schreef:Als paardliefhebbend persoon kan ik het niet nalaten neer te zetten wat ik ergens van vind. Ik ben niet zo hypocriet om te zeggen "ja leuk, goed zo ga zo door!! Leuke combi!" als ik het tegenovergestelde waar vind.
Misschien af en toe wat grof, ok, maar wel eerlijk. Misschien gaan mensen dan beter nadenken over hun manier van rijden, in plaats van het paard leuk in de krul te trekken voor een foto op Bokt!
Koortje schreef:Als paardliefhebbend persoon kan ik het niet nalaten neer te zetten wat ik ergens van vind. Ik ben niet zo hypocriet om te zeggen "ja leuk, goed zo ga zo door!! Leuke combi!" als ik het tegenovergestelde waar vind.
Misschien af en toe wat grof, ok, maar wel eerlijk. Misschien gaan mensen dan beter nadenken over hun manier van rijden, in plaats van het paard leuk in de krul te trekken voor een foto op Bokt!