Variaton schreef:@Monique8: Dus jullie hebben alleen commentaar op de TS over de appuyament foto, de uitgestrekte draf foto en de wisselfoto? Dit zijn 3 van de 19 en ik zie bijna niemand hier iets zeggen over de andere 16 foto's die er overigens wel netjes uit zien? Dus als de TS 3 andere foto's had geplaats i.p.v die 3 dan zouden er hele andere reacties zijn geweest want nu word ze helemaal afgezeken op die 3 foto's en ik vind dat niet zo eerlijk tegenover de TS. Ik weet niet hoe haar andere paard loop, ik hoop hier ook een paar foto's van te zien maar het gaat op dit moment om dit paard en niet om de andere.
Volgens mij "zeik" ik niemand af. Inderdaad als zij andere foto's had geplaatst waarop wel een goede wissel/appuyement/enz was te zien dan zou ook blijken dat de TS een getraind "oog" bezit. Nu heeft zij voor foto's gekozen die dus het tegendeel bewijzen. Als ik dan lees dat er mensen zijn die vinden dat dit paard fijn loopt, dan trek ik de conclusie dat sommige mensen dus niet kunnen zien hoe een fijn door het lijf gaand paard eruit ziet. Als je alleen kwijlreacties wil, moet je je foto's niet op HAW plaatsen toch? Van iemand die al eens paard richting de Z1 heeft getraind mag je toch wel meer verwachten?
Volgens mij is dit topic voor TS juist een mooi leermoment. Kijk eens goed naar die foto's en ga met je instructeur aan de slag. Van dit paard kun je zoveel leren. Zo'n paard doet precies wat je aangeeft dus ook als het fout gaat, en daar kun je dan je voordeel mee doen.