Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
marjoleins01 schreef:Ik wacht nog steeds op een telefoontje van de kraker wanneer hij kan komen...Mijn paardje staat nu overdag lekker in de wei, 's avonds in de stal en ik longeer haar nog een beetje aan d'r halster.. Dat mocht ik doen van de kraker... Ga dit weekend eerst een weekendje weg en dan kijk ik volgende week wel verder..
Ja ik geloof ook best dat een zadel niet-passend kan worden in een half jaar, maar goed, ik moet het ff afwachten... Helaas... Maar goed, alleen het beste voor mijn horsie..

CathCath schreef:Aukelizzy schreef:Zou de volgende keer toch maar eens de moeite om toch een topic door te lezen voor je adviezen geeft... Paard was scheef, zat vast en had last van haar gebit.... Geen puber gedrag dus waar je 'even' doorheen moet..
Elk paard, of bijna 99,99 procent van de paarden is scheef, dus ........
Rechtrichten dat is het moderne woord, toch?![]()
Lees hier niks. Ik ga alleen op de TOPIC, topic wordt hier ook vaak verkeerd begrepen, dat is het onderwerp wat de vragenstelster doet.
Nou ja, maar met rechtrichten is niets verkeerd, alleen maar beter en voorkoming van blessures, dus ..
namelijk nogal eens.

Wil gewoon het beste voor mijn paard.. Huertecilla schreef:marjoleins01 schreef:Ik heb haar een flinke tik gegeven met de zweep,
Dierenmishandeling.
Het onnodig veroorzaken van letsel of pijn bij een dier of het onnodig schaden van zijn gezondheid, dan wel het laten verrichten van werk dat de kracht van het dier te boven gaat.
marjoleins01 schreef:Iedereen straft zijn of haar paard wel eens..