Zoals ik al ergens heb vermeld weet ik heel goed wat zwakke punten zijn van dit paard, ze is nog vrij slap achter, dat zie je bijv in de middendraf waar ze dan wat wijd wordt soms, dit had de betreffende jury ook (terecht) opgemerkt aangezien zij precies bij de H zat en ik een keer op die lange zijde middendraf deed. Dat is dus een punt waar ik heel veel aandacht aan besteed door veel overgangen te maken en veel te schakelen. Vooral in de galop moet ze nog veel meer gaan dragen.
Ik heb gewoon nog nooit zoveel gezeur gehoord over de halshouding. Maar bedankt Pipo voor je 'opbouwende kritiek' en zoals ik al zei, we zullen volgende keer eens kijken naar jouw geweldige rijkunsten. Overigens heb je Razinda nog nooit in het echt gezien maar goed. En als jij er van overtuigd bent dat ze diep, kort in de hals en met een valse knik rondloopt, prima!
Oscar, ik denk ook dat het beeld tijdens het achterwaarts gaan nadelig is beinvloed. Trouwens, ook van deze 2 juryleden had ik zelfs nog mooie winstpunten, ondanks die 2 hele lage cijfers. Ze liep ook gewoon heel fijn, ik heb in ieder geval fijn gereden, en dat is ook vaak anders geweest omdat ze dan wat 'op slot sloeg' en de proef. Het lijkt wel alsof ze nu meer zelfvertrouwen krijgt.