gaapje schreef:jij zegt *inhuis*
Dus dan poepen ze ook in huis
gaaaap, niet zo bijdehand doen he
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zodiacje schreef:naamvergeten schreef:Ow en by the way, het gaat me niet per sé om een falabella met supergoede stamboom enzo, gewoon 2 miniatuurpaardjes, sorry beetje verwarrend
Nee, het gaat jou erom dat ze zo klein mogelijk zijn omdat een groter paard niet past in je tuintje
zodiacje schreef:naamvergeten schreef:Ow en by the way, het gaat me niet per sé om een falabella met supergoede stamboom enzo, gewoon 2 miniatuurpaardjes, sorry beetje verwarrend
Nee, het gaat jou erom dat ze zo klein mogelijk zijn omdat een groter paard niet past in je tuintje
naamvergeten schreef:Dat geeft je nog niet het recht om te zeggen dat ik een minipaardje wil omdat ik geen plek heb voor een grote, ok, al is mijn tuin te klein, dan vind ik alsnog dat je echt een banketstaaf opmerking hebt gemaakt.
Irma_Maandag schreef:......nou, nou, nou TS...... nu begin ik te geloven dat je echt 14 bent.....beetje meer volwassen reactie aub.
De twijfels bij je berichten zijn niet raar...... en een mini-paardje of een falabella is echt wat anders, niet enkel qua prijs.
Browniee schreef:Irma_Maandag schreef:......nou, nou, nou TS...... nu begin ik te geloven dat je echt 14 bent.....beetje meer volwassen reactie aub.
De twijfels bij je berichten zijn niet raar...... en een mini-paardje of een falabella is echt wat anders, niet enkel qua prijs.
ik ben 13 en zou nog niet eens verzinnen een paardje in je tuin te zetten, ja als je een enorme boerderij hebt en weetikhet hoeveel hectare land.

KoudbloedKim schreef:gabjj8 schreef:Er zit ook nog iets tussen in hè..Toch heb ik wel liever m'n paarden in de tuin staan dat ze enigzins kunnen lopen als dat ze 23uur per dag op stal staan