CarinaR schreef:Als jullie het vorige topic gelezen hebben, dat weten jullie dat er allang een DA bij geweest is en dat Wish moeilijk dik te krijgen is.
Is dat een excuus om op een zeer mager en onbespierd paard te gaan rijden?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CarinaR schreef:Als jullie het vorige topic gelezen hebben, dat weten jullie dat er allang een DA bij geweest is en dat Wish moeilijk dik te krijgen is.
Anoniem schreef:Ik ben trots op de merrie dat ze dit zomaar klakkeloos heeft geaccepteerd. Mijn ruin had je alle hoeken van de bak laten zien als je hem in deze conditie aan het werk had gezet. Ontzettend eerlijk paard met een gruwelijke eigenaar en berijder.. spijt me zeer maar dit is misselijkmakend.
o0eefje0o schreef:het paardje heeft idd een maagzweer! is helemaal gecontroleerd door dieren arts en tand arts van de eigenaar!
en rijden kon volgens DA zeer zeker geen kwaad!
o0eefje0o schreef:het paardje heeft idd een maagzweer! is helemaal gecontroleerd door dieren arts en tand arts van de eigenaar!