Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bellarose schreef:Zo wat een leuke reacties allemaal
Even proberen iedereen te antwoorden: Tobias is mijn verzorgpaard, de eigenaar heeft hem sinds hij 1 jaar was en toen was ie al gecoupeerd. Ik ken hem sinds hij 2/2,5 was. Hij stond inderdaad in het leidsch dagblad, en Tobias sleept dus ook bomen, staat voor de kar, trekt in de zomer boten over een jaagpad, ploegt én loopt dressuur! Veelzijdiger kan niet toch?![]()
Over het zadel; ik ben altijd opzoek naar een beter zadel, maar er is weinig keus in GOEDE zadels voor een trekpaard. Als ik een ander zadel zadel aanschaf wil ik een goed dressuurzadel, en liever niet boomloos (daar zit ik toch niet geweldig in). Deze is zeker niet ideaal, en ik kijk zeker rond voor een ander. Maar er is gewoon weinig op de markt wat zowel kwalitatief goed als betaalbaar is.
Verder iedereen bedankt voor het commentaar en de tips, 2 april starten we voor de 2e keer en ik neem de tips allemaal mee in de training!
Enneh, ankie, op stal raakten ze niet uitgepraat over de frontriem toen ik m vandeweek voor het eerst mee had!
Hij dribbelt er lekker doorheen haha!
EliseLukas schreef:Superleuk zeg! Door jou raak ik weet wat gemotiveerd. Ik heb een klein trekpaard en daar wil ik ook wedstrijden mee gaan rijden, maar op het moment rij ik even niet omdat mijn zadel (van een maand oud) niet meer past. Gelukkig heb ik een thorowgood dus kunnen ze hem nog aanpassen, zadelmaker komt vanmiddag en ik hoop dat het dan goed komt en ik weer lekker kan rijden. Ik heb alleen de breedste boom erin zitten met van die fishes erbij (maakt de boommaat een halve maat smaller), maar hij was wel veel te dik hoor. Nu gaat er denk ik een kleinere boom in maar als ik naar jouw paard kijk dan is die wel een stuk breder denk ik. Alhoewel die van asjemenauw ook behoorlijk breed is (@ asjemenauw: ik had jouw paard ook gezien op MP en naar karin doorgestuurd toen, wilde zelf misschien ook gaan kijken maar toen kwam ik Lukas tegen... ik ben van Silver het dravertje die helaas is overleden). Maar ik vind het super dat je hem op wedstrijden rijdt en dat het zo goed gaat! En jullie zien er prachtig uit!
maritJ_e schreef:heb naar je staan kijken, ik moest en zal je zien rijden! (toen ik zag dat jij aan de beurt was heb ik snel tpaard op stal gezet en ben gaan kijken)
had je nog wat gewonnen?

(van de 4..)

Asjemenauw schreef:Ik heb vandaag een kus gekregen van Tobias. Wat een lieverd zeg !!!![]()
Als ik het een beetje heb kunnen inschatten moet mijn T6 wel aardig passen op Tobias ... ??EliseLukas schreef:Superleuk zeg! Door jou raak ik weet wat gemotiveerd. Ik heb een klein trekpaard en daar wil ik ook wedstrijden mee gaan rijden, maar op het moment rij ik even niet omdat mijn zadel (van een maand oud) niet meer past. Gelukkig heb ik een thorowgood dus kunnen ze hem nog aanpassen, zadelmaker komt vanmiddag en ik hoop dat het dan goed komt en ik weer lekker kan rijden. Ik heb alleen de breedste boom erin zitten met van die fishes erbij (maakt de boommaat een halve maat smaller), maar hij was wel veel te dik hoor. Nu gaat er denk ik een kleinere boom in maar als ik naar jouw paard kijk dan is die wel een stuk breder denk ik. Alhoewel die van asjemenauw ook behoorlijk breed is (@ asjemenauw: ik had jouw paard ook gezien op MP en naar karin doorgestuurd toen, wilde zelf misschien ook gaan kijken maar toen kwam ik Lukas tegen... ik ben van Silver het dravertje die helaas is overleden). Maar ik vind het super dat je hem op wedstrijden rijdt en dat het zo goed gaat! En jullie zien er prachtig uit!
Sorry (offtopic)
Krijg nou **** ... Elise ?? Waaaaaa !!! Wat een stom toeval !! Heb jij nu ook een dikkie ?? Leuk leuk leuk !! Snel wat afspreken !! Waar sta jij dan tegenwoordig ??
):

Cuddie_ schreef:Ik heb 0,0 verstand van wedstrijden.. maar ik vraag me toch 1 ding af. Is het niet erg als je aanspringt in de verkeerde galop op een proef? Bij het tweede filmpje galloppeer je op de linkerhand, maar in de rechtergalop. Mag dat gewoon?
Is puur uit interesse he!
Verder super dat zo'n lekkere knol ook meedoetHij dribbelt er lekker doorheen haha!

Dankje! Wel jammer van de 4..Je had een 8 moeten krijgen omdat je een mooie contragalop inzette