Bij 1 foto moest je iets meer rechtop gaan zitten. Voor de rest heel netjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

opisop_shop schreef:wat een mooi paard zeg, heerlijk breed!
Je rijdt hem erg netjes en ik vind jullie een mooie combi.
Knap dat je een flegmatiek en lui paard zo mooi actief kunt laten lopen!
Af en toe je been iets meer lang houden en bij het verruimen moet hij er nog iets meer door maar daar ben je al mee bezig.
Don_Zhivago schreef:Optiwolk schreef:Welke afstamming is dit?
Heb er misschien over gelezen
Haha ja staat in het begin van de openingspost.
het is een Don Ruto x Gribaldi

Sonador schreef:Mooi paard hoor, alleen is het nu nodig om die grote sporen te rijden?

_TB_ schreef:Nou die 1.60 zie je echt niet aan hem af. 1.70 zit meer in de richting.
Ik vind het een prachtig paard! Ik vind dat jullie het goed doen samen, wat je zelf ook aangeeft is dat bij sommige stukjes de ontspanning moet komen maar dat komt allemaal wel. Blijf wel goed van achter naar voor rijden en hou je hand iets minder 'streng'.
Echt een kwijlpaard!!!

Sporen zijn om je hulpen te verfijnen, maar ik rij zelf een flegmatiek paard en ik weiger sporen om te gaan doen. Dan stomp je hem zo af en loopt ie helemaal niet meer op normale hulpen

12sterre34 schreef:Mooi paard!![]()
Mag ik wel vragen waarom je traint met sporen (en dan ook nog met wieltjes, dus al het zwaardere werk..) als je een flegmatiek paard hebt?Sporen zijn om je hulpen te verfijnen, maar ik rij zelf een flegmatiek paard en ik weiger sporen om te gaan doen. Dan stomp je hem zo af en loopt ie helemaal niet meer op normale hulpen

Jolliegirl schreef:Ik vind het er verder erg netjes uitzien, afentoe wat spanning.
Ik vind je sporen erg jammer als je al zo'n voorwaarts paard hebt. Ik ben van mening dat jij dit prima zonder sporen kunt.
edit : Ik vind dat ik wel even moet melden dat je zéér netjes met je sporen omgaat.
je drijft echt netjes met je kuit, je ziet gewoon je voet naar binnen gaan ipv draaien waardoor de spoor erin geprikt wordt.