Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
snissje schreef:Ik heb in september vorig jaar de knapste en ook liefste merri evan heel nederland gekocht! "............" elke keer na de winter heb ik dit weer vorig jaar ook alleen toen ging ze er alleen maar vandoor.
snissje schreef:Ik heb in september vorig jaar de knapste en ook liefste merri evan heel nederland gekocht! Het ging ook erg goed. totdat het ging sneeuwen en ik nu al 3 maanden niks heb gedaan. Tussendoor wel een paar keer de eerste keer viel ik eraf en daarna kon ze alleen nog maar als ze ergens geen zin in heeft de lucht in! En nu durf ik er gewoon niet meer op en ik weet neit wat ik met haar moet maar ik ben zo gek op haar en elke keer na de winter heb ik dit weer vorig jaar ook alleen toen ging ze er alleen maar vandoor. Nu denk ik voor dat ik erop stap gewoon rijden zoals je altijd deed en niet zeuren en dan zit ik erop en ze hoeft alleen maar een pas opzij te stappen en mijn hart zit in mijn keel. Ik durf het gewooon niet meer en ik weet echt niet wat ik er mee aan moetIemand die mij misschien hiermee een beetje kan helpen??