pol de knol op wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kayjody

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 14:27

het ziet er goed uit. je mag trots zijn. en zo mag je ook zitten tijdens het rijden, iets meer rechtop.
verder vind ik het supper dat je dit doet met zo'n goot paard. lijkt me best lastig.
echt gaaf hoor compliment

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 20:48

Wauw, ik heb nog nooit een trekpaard zo netjes zien lopen! Ik vind dat echt zo stoer he dit. :D
Ziet er beter uit dan het gemiddelde dressuurpaard ;).

Probeer op je houding te letten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 21:37

Negerzoen schreef:
Mag ik je even het compliment maken dat ik vind dat je deze knapperd beter aan het lopen hebt dan menig dressuurknol? Ziet er top uit! Het enige puntje vind ik inderdaad ook je houding, maar het ziet er verder allemaal érg fijn uit!

Is het nou lastiger om zo'n ras te rijden? Aangezien ze toch wel makkelijk door je hulpen heen kunnen denderen..

ik rij zelf meerdere paarden maar trekpaarden denderen inderdaad eerder door je hulpen heen.
Pol heb ik zelf ingereden.
Ik zeg altijd als je het op een trekpaard kan, kan je het op elk paard.
puur omdat je 1000 kilo niet kan dwingen en ik daarom met inrijden en aanleren van dingen heel concequent ben.
vooral je buiten teugel begrensen loopt pol er nogal makkelijk doorheen dus heb je ook eerder je benen nodig.

maar het werkwillige karakter maakt het weer in evenwicht.
na 20 minuten is pol moe maar ik ook.

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 09:22

Wat een gaaf dier zeg! Dat beenwerk!

Caroline_Tor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:05

Super wat je allemaal met zo'n knol kan bereiken. Ziet er erg goed uit!