Leeftijd paard: 3 half jaar
Niveau: van af okt B
Schema maandag t/m vrijdag nou op maandag dinsdag staat ze gewoon lekker op land. woensdag heb om week les en als geen les heb dan longeer ik of ik train haar want moet nu oefen voor me wedstrijd. Donderdag rij ik. En op vrijdag dan woord ze door me instruktiese gereden.
heb niet echt schemen plus als rij niet altijd even lang rij komt wel maar licht beetje aan hoe gaat en zo. En ik rij soms ook in weekend maar rij nu voorlopig geen buiten rit. Omdat moet trainen voor me wedstrijd. ga wel weer buiten rit maken maar sowieso niet elke week ik voor zulke dingen geen vasten dagen want hangt af van weer.
Voedingpatroon
in ochtend sportbrok een half voer schep en lusern
soms in middag slobber
in avond sportbrok een half voer schep lusern
volgens mijn krijgt ook nog kuil als gevoerd woord maar ik ben dan nooit bij ze woord voor me voert hoe alleen maar biks klaar te zetten
Ze kreeg voor heen 2 kilo per dag maar sins der verhuizing staat op beter stal die ook stuk warmer is dan op me oude stal. Dus ze hielt beetje erg veel engie over dus ze weet beetje erg heet. dus toen zijn we gaan minder in voer en dat voor wat we doen genoeg. Als ouder is en meer gaan doen dan krijg wel weer meer. Maar voorlopig niet.
Laatst bijgewerkt door xxpaaardje op 27-08-13 18:43, in het totaal 1 keer bewerkt